Electronic Artsin toimitusjohtaja John Riccitiello arvelee Battlefield 3:sta tulevan vuoden 2011 videopeli. Riccitiello vakuutti Goldman Sachsin tekniikka- ja internetkonferenssissa, että he ovat investoineet kolme vuotta Battlefield 3:n tekemiseen ja pyrkii sillä pääsemään johtoon FPS-pelien markkinoinnissa. Joko EA syöstää Call of Dutyn valtaistuimelta?
Katso myös GameInformerin videohaastattelu, jossa on äänessä DICEn manageri Karl-Magnus Troedsson kertomassa Battlefield 3:n kehityksestä.
Katso myös GameInformerin videohaastattelu, jossa on äänessä DICEn manageri Karl-Magnus Troedsson kertomassa Battlefield 3:n kehityksestä.
"I've made no excuse for the reality that I want market leadership in the first-person shooter game business. In many ways I feel that we created the first mass market first-person shooter with Medal of Honor and unfortunately with the transition to the PS3 era we lost that. We're after it now."
"There's a great thing about an annual franchise, whether it's us or our competition; when you've got that annual franchise it's a meal ticket, it can generate a great deal of income. One of the problems with an annual franchise is you don't take the time to reengineer the underlying codebase so that it's as 'next-generation' as it can be."
"We think there's a window of opportunity here. We've been investing for three years to build Battlefield 3. I think it will stand up as the best product in the industry this year... and we're going dead at 'em."
- John Riccitiello.
Lähde: CVG"There's a great thing about an annual franchise, whether it's us or our competition; when you've got that annual franchise it's a meal ticket, it can generate a great deal of income. One of the problems with an annual franchise is you don't take the time to reengineer the underlying codebase so that it's as 'next-generation' as it can be."
"We think there's a window of opportunity here. We've been investing for three years to build Battlefield 3. I think it will stand up as the best product in the industry this year... and we're going dead at 'em."
- John Riccitiello.
MAINOS
MAINOS
<<123>>
28.02.2011 07:51
#41
On se hyvä saada codilleki rinnalle kykenevä kilpailija, kuhan nyt vaan tajuaisivat sen mitä _pelaajat_ haluavat eikä vain firmalle rahaa :)
siis hetkinen... CoDihan on nimenomaan ollut pelkkä rahasampo ekan MW:n jälkeen. peli ei oo käytännössä kulkenu eteenpäin yhtään. toisin kun Battlefield BC2:n kanssa. huom. se on spin-off alkuperäisestä sarjasta, ei sen jatko-osa. silti teknisesti parempi, vaikkei yhtä laaja.
jos multa kysytään, niin CoDista ei koskaan ole BF:n kilpailijaks ollukkaan, mutta tässäkin uutisessa herrat puhuu vaan myyntiluvuista. luonnollisesti.
itse toivona BF3:lta vankkaa nettikoodia, mikä BF2:ssa meni todella metsään. toisaalta BC2 on hyvä näyttö siitä että se Diceltä onnistuu.
<<123>>