Vielä ensimmäisissä Portal 2 -julkaisuissa pelin päähenkilö "Chell" oli puettu aikaisemmasta Portalista tuttuun oranssiin kokovartalopukuun. Äskettäin julkaistuista konseptikuvista paljastuu kuitenkin, että Chellillä on tulevassa pelissä persoonallisempi ja rennompi tyyli pukeutua.
Ensimmäisenä huomaa, että vaikka tutuksi tullut oranssi kokovartalopuku onkin vielä Chellin yllä, on sen yläosa riisuttu pois päältä ja kiedottu hihoistaan päähenkilön vyötärön ympäri. Alta paljastuu Aperture Laboratories -yhtiön valkoinen toppi sekä hieman alushousujen yläosaa.
Valven kuvista vastaava osasto selittää tyyliä sillä, että tarkoituksena on saada pelin hahmon erottuvan persoonallisella tavalla muista nimettömistä ja kasvottomista testihahmoista, joita Aperture Laboratories on käyttänyt. He haluavat myös pelaajan pitävän pelikokemusta omanaan, eikä heitä pakotettaisi pelaamaan "Chellinä". He myös haluavat pelaajien huomaavan ensimmäisen ja toisen pelin välisen ajan, joka on vaikuttanut pelin ympäristöön ja rakennuksiin, näkyvän myös päähenkilössä.
Valve on ilmeisesti halunnut ehkäistä Half-Life -peleissä esiintyvää tunnetta, jossa pelaaja tuntee olevansa Gordon Freeman, eikä oma itsensä. Asun vaihdos ei todennäköisesti tätä yksin tee, mutta se jää nähtäväksi.
Lisää konseptikuvia pääsee selaamaan täältä.
Lähteet: [1] [2]
Ensimmäisenä huomaa, että vaikka tutuksi tullut oranssi kokovartalopuku onkin vielä Chellin yllä, on sen yläosa riisuttu pois päältä ja kiedottu hihoistaan päähenkilön vyötärön ympäri. Alta paljastuu Aperture Laboratories -yhtiön valkoinen toppi sekä hieman alushousujen yläosaa.
Valven kuvista vastaava osasto selittää tyyliä sillä, että tarkoituksena on saada pelin hahmon erottuvan persoonallisella tavalla muista nimettömistä ja kasvottomista testihahmoista, joita Aperture Laboratories on käyttänyt. He haluavat myös pelaajan pitävän pelikokemusta omanaan, eikä heitä pakotettaisi pelaamaan "Chellinä". He myös haluavat pelaajien huomaavan ensimmäisen ja toisen pelin välisen ajan, joka on vaikuttanut pelin ympäristöön ja rakennuksiin, näkyvän myös päähenkilössä.
Valve on ilmeisesti halunnut ehkäistä Half-Life -peleissä esiintyvää tunnetta, jossa pelaaja tuntee olevansa Gordon Freeman, eikä oma itsensä. Asun vaihdos ei todennäköisesti tätä yksin tee, mutta se jää nähtäväksi.
Lisää konseptikuvia pääsee selaamaan täältä.
Lähteet: [1] [2]
MAINOS
MAINOS
1
11.04.2011 21:58
#1
12.04.2011 07:38
#2
Huono kuva, mutta toisessa jalassa näkyy kyseinen härveli
1