Frostbite-pelimoottorin monimutkainen rakenne ja siitä johtuvat vaatimukset kehityspalvelimien arkkitehtuurille olivat esteenä muun muassa Bad Company 2:n modityökalujen julkaisemiselle. Ei ole kannattavaa panostaa työkaluihin, joita hyvin harva kykenee käyttämään.
Battlefield 3:n Frostbite 2.0 -pelimoottorin kohdalla tilanneen on arveltu olevan pitkälle samanlainen. Näin ei välttämättä kuitenkaan ole, sillä DICE:n tuoreessa yhteisövastaavan rekryilmoituksessa mainitaan yhtenä vastuualueista yhteistyö olemassaolevien moditiimien kanssa ja sellaisten modien etsiminen, jotka voisivat hyötyä rankattujen palvelimien tuesta.
Jos tilannetta analysoidaan lyhyesti, tarkoittaa se jompaa kumpaa seuraavista. Joko DICE harkitsee modituen ynnäämistä Battlefield 3:een tai johonkin toiseen peliin. Näitä muita pelejä ei tosin oikein ole, sillä ilmaiset Play4Free ja Heroes tuskin tulevat laajenemaan modeihin. Battlefield 2:lle modeja on kymmeniä, mutta se alkaa olla jo vanha ja rankattujen palvelimien tuen laajentaminen modeihin tuntuisi pahasti myöhäiseltä ratkaisulta. DICE:llä on meneillään vielä julkistamattomiakin projekteja, mutta niihin kuudeksi kuukaudeksi rekryttävä yhteisövastaava tuskin pääsee osalliseksi.
Mitä itse veikkaat?
DICE:n rekrysivu
Battlefield 3:n Suomi-IRC-kanava: #Battlefield.fi
Battlefield 3:n Frostbite 2.0 -pelimoottorin kohdalla tilanneen on arveltu olevan pitkälle samanlainen. Näin ei välttämättä kuitenkaan ole, sillä DICE:n tuoreessa yhteisövastaavan rekryilmoituksessa mainitaan yhtenä vastuualueista yhteistyö olemassaolevien moditiimien kanssa ja sellaisten modien etsiminen, jotka voisivat hyötyä rankattujen palvelimien tuesta.
Jos tilannetta analysoidaan lyhyesti, tarkoittaa se jompaa kumpaa seuraavista. Joko DICE harkitsee modituen ynnäämistä Battlefield 3:een tai johonkin toiseen peliin. Näitä muita pelejä ei tosin oikein ole, sillä ilmaiset Play4Free ja Heroes tuskin tulevat laajenemaan modeihin. Battlefield 2:lle modeja on kymmeniä, mutta se alkaa olla jo vanha ja rankattujen palvelimien tuen laajentaminen modeihin tuntuisi pahasti myöhäiseltä ratkaisulta. DICE:llä on meneillään vielä julkistamattomiakin projekteja, mutta niihin kuudeksi kuukaudeksi rekryttävä yhteisövastaava tuskin pääsee osalliseksi.
Mitä itse veikkaat?
Monitor and communicate with existing mods / look for possible mods to give ranked server support etc
DICE:n rekrysivu
Battlefield 3:n Suomi-IRC-kanava: #Battlefield.fi
MAINOS
MAINOS
1
12.04.2011 15:52
#1
Team: |CPPP|
12.04.2011 15:53
#2
12.04.2011 16:32
#3
12.04.2011 16:44
#4
12.04.2011 17:00
#5
Se DICE :n eka protohan siitä hylättiin, mutta ehkä siksi tämmöinen olisikin se tarvittava lisä, jolla julkaisija EA :kin lähtisi mukaan.
12.04.2011 17:06
#6
12.04.2011 18:38
#7
What is Quality assurance
Quality Assurance Testers perform a vital role in game development, testing, tuning, debugging, and suggesting detailed refinements that lead to higher quality and better playability of the finished game. The job involves playing (i.e., testing) the game in a systematic way, analyzing the game’s performance against the designer’s intentions, identifying problems, and suggesting improvements. In effect, QA testers act as the game’s first audience, reporting on playability and identifying any aspects which could be improved.
This role is based within development QA and therefore candidates will be working in a quality assurance team that directly supports the development team. Candidates are expected to demonstrate a mature attitude and be able to communicate effectively with a variety of audiences. QA testers are initially offered a temporary contract on a three months basis ending with a performance evaluation and the possibility of extension.
Required skills/traits
• Great analytical and methodical skills with a very strong attention to detail
• High IT competence and proficiency with common office tools such as Excel
• Excellent English language skills, both written and verbal
• Self-starting and proactive with excellent problem solving skills
• Understanding of game development concepts
• Strong interest in current gaming platforms and online gaming
• Excellent communication and documentation skills
• Ability to estimate task work effectively and accurately
• Detail-oriented and driven by results
• Effective at time management
it is good if. you have...
• Academic background
• Proven knowledge of a development skill such as level design, programming, art etc
• Previous testing experience (preferably on current gaming platforms)
• Understanding of branch development
• Experience with test and defect management tools
• Strong knowledge of French, Italian, German, Spanish, Polish or Russian language
Hmm... tää vois olla kiva :D
12.04.2011 19:03
#8
Jospa siellä olisikin Mirror's Edge 2 johon mukaan mapintekotyökalut.
Se DICE :n eka protohan siitä hylättiin, mutta ehkä siksi tämmöinen olisikin se tarvittava lisä, jolla julkaisija EA :kin lähtisi mukaan.
Vissiinki tarkoititki tätä, mutta Mirror's Edge 2 on tosiaan jäissä toistaiseksi, en usko et on kovin heti tulossa. Keskittyvät muihin projekteihin.
13.04.2011 00:05
#9
Team: |CPPP|
13.04.2011 07:07
#10
Mun mielest ehkä kaukaa haettua, eiköhän modien aika ala olemaan ohi jo. Pidentää ikävästi pelin ikää ja vie näin fyrkkaa pelien tuottajilta. Oishaa se tietysti kiva et tulis ei siin mitn!
Mutta nehän itekin sanoivat, että he eivät tee sitä (ainakaan täysin) siksi, että se olisi rahallisesti kannattavaa, vaan kehittääkseen peli-teollisuutta eteenpäin. Tästä siis voi päätellä, että he voisivat antaa mod toolsit.
13.04.2011 16:37
#11
Carrierilla toisen kylkeeen never forget ;__________;
13.04.2011 18:46
#12
13.04.2011 20:08
#13
Nii mä mietin kans mut ei oo ensinmäinen kerta et sanotaan mut jätetään tekemättä. Ja ei oo tulossa laivoja bf3:een jotain 5 henkilön paatteja tulee kyllä.
1