Kuten ennakkoon arvelimme, on Battlefield 3:n kolmas lisälevy ollut pelattavissa E3-messuilla, joskin suljettujen ovien takana. Muutama media on siten päässyt jo kokeilemaan BF-historian laajinta karttaa Bandar Desertiä. Game Informer on jo kirjoittanut pelikokemuksestaan ja samalla raottanut AC-130-lentokoneen toimintatapaa.
Nopeimmat osasivat päätellä Armored Killistä julkaistuista kuvista, että AC-130:a ei pääse lentämään. Tämä pitää paikkansa. Lentokoneessa on yksi spawnpiste ja kaksi paikkaa, joista jokainen on aseistettu. AC-130 kulkee ennaltamäärättyä reittiä kentän ympäri ja sitä hallitsee joukkue, jolla on tietty lippupiste vallattuna.
Lähde
Nopeimmat osasivat päätellä Armored Killistä julkaistuista kuvista, että AC-130:a ei pääse lentämään. Tämä pitää paikkansa. Lentokoneessa on yksi spawnpiste ja kaksi paikkaa, joista jokainen on aseistettu. AC-130 kulkee ennaltamäärättyä reittiä kentän ympäri ja sitä hallitsee joukkue, jolla on tietty lippupiste vallattuna.
- Laajennuspaketissa on useita uusia kulkuneuvoja kuten panssarintorjuntavaunuja, AC-130 -aseistettu lentokone, ATV ja liikuteltava tykistö
- Tietyn lippupisteen valtaamalla joukkue saa haltuunsa AC-130:n. Se liikkuu ennaltamäärättyä ympyränmuotoista rataa pitkin ja sisältää kaksi paikkaa - kukin 125 mm aseistuksella kohti maata ja ilmatorjuntatykeillä puolustamaan ilmatilaa
- Kahden paikan lisäksi AC-130:ssa on spawnipiste, josta pelaaja laskeutuu laskuvarjolla
- AC-130 on oiva paikka vihollisten spottaamiseen
- Jos AC-130 on tiimisi hallussa, on syytä huolehtia sen puolustamisesta, jotta sen tulivoimaa voidaan hyödyntää tarpeen tullen
- AC-130 on vahvasti panssaroitu, mutta engineer ei voi korjata sitä. Maajoukot sen sijaan voivat tuhota sen keskitetyllä tulituksella
- Panssarintorjuntavaunut ovat kevyitä ja liikkuvampia kuin tavalliset tankit pelissä. Niiden tulivoima on tuhoisa mutta kestävyys heikompi
- Armored Killissä kulkuneuvoille on yli 20 päivitystä, uusia jalkaväen aseita ei ole
- Paras taktiikka on spawnata squadin jäsenen luo tai ottaa kulkuneuvo käyttöön. Etäisyydet ovat pitkiä, joten liikkumiseen menee basesta lipulle aikaa
- Kartat ovat tarpeeksi suuria, jotta uudenlaisia taktiikoita voi hyödyntää. Esimerkiksi liikuteltavan tykistön voi viedä harjanteen päälle ja pitää jonkin lipun jatkuvan tulituksen alaisena
Lähde
MAINOS
MAINOS
1
07.06.2012 10:25
#1
07.06.2012 11:59
#2
07.06.2012 15:45
#3
Olihan tuollainen spawnipisteenä toimiva ohjaamaton lentokone jo Bf1942:ssa, joten uutta tässä on vain nämä tykit (2142 titan-modessa oli kyllä nekin, joten...?)
Itse nään tässä tähän mennessä pelkkää hyvää, isot kentät + uudet ajoneuvot tuovat varmasti uusia taktiikoita peliin. Saa nyt nähdä mitä DICEn poijaat tähän sitten vielä kehittää.
07.06.2012 16:41
#4
Ihmettelen tätä valitusta uusista asioista joita peliin julkaistaan. Halutaan uusia ajoneuvoja yms., mutta kun niitä sitten saadaan niin mikään ei kelpaa.
Olihan tuollainen spawnipisteenä toimiva ohjaamaton lentokone jo Bf1942:ssa, joten uutta tässä on vain nämä tykit (2142 titan-modessa oli kyllä nekin, joten...?)
Itse nään tässä tähän mennessä pelkkää hyvää, isot kentät + uudet ajoneuvot tuovat varmasti uusia taktiikoita peliin. Saa nyt nähdä mitä DICEn poijaat tähän sitten vielä kehittää.
07.06.2012 17:08
#5
Team: [KG]
07.06.2012 18:44
#6
07.06.2012 18:50
#7
musta on ihan jees ettei sitä voi ohjata. Joku pelle ois kuitenki kokoaika puikois ja mitään ei tulis koko pelistä ku sen mielest hauskinta ikinä on syöksyä sillä risteilijän kokosella laitteella johonki yhteen ukkoon aavikolla.
Good times.
07.06.2012 19:03
#8
harmi, ettei tässä tullut uusia aseita, bf2:sta tuttuja panssarintorjunta-aseita kuten eryx ja sraw.
07.06.2012 21:37
#9
08.06.2012 08:15
#10
08.06.2012 11:37
#11
1