BC2 - bugi- ja kehitysehdotusketju
Yleisestä toivomuksesta: ketju, johon voit ilmoittaa bugit joihin olet Battlefield: Bad Company 2:ssa törmännyt sekä mieleen tulleet kehitysehdotukset, millä peliä saisi sisällöltään tai ominaisuuksiltaan kehitettyä paremmaksi.
Asiallinen palaute välitetään DICE:lle tulevia päivityksiä varten.
Ennen uusien bugi/kehitysehdotusten lisäämistä katso alla olevasta listasta, onko kyseiset asiat jo mainittu!
Bugit:
Kehitysehdotukset:
Asiallinen palaute välitetään DICE:lle tulevia päivityksiä varten.
Ennen uusien bugi/kehitysehdotusten lisäämistä katso alla olevasta listasta, onko kyseiset asiat jo mainittu!
Bugit:
- Jos saa 2 kultatähteä, niin saa vain toisesta pisteet. Ja sama homma on ainakin "Paras squad -pinssin" ja "paras pelaaja -pinssin" kanssa jos saa molemmat, niin saa vain 200 pistettä vaikka pitäisi saada 400
- Joihinkin ikkunoihin jumittuu ja vapaaksi pääsee tuhoamalla ikkunankarmin
- Kun nakkaa talon ullakolla naden tai ampuu 40mm kranun johonkin nurkkaan (missä lattia, katto ja seinä kohtaavat, niin ei tule räjähdystä
- Naatit tekevät harvoin damagea taloihin
- Yksinpelissä joskus kartta pitää aloittaa alusta, koska peli kaatuu, kun jatkaa karttaa
- Helikopterin lentäjän kuvakulmasta kyydissä olevan pää tulee lasin läpi
- Tikkaiden kiipeäminen on välillä melko bugista
- Joskus kun hyppää korkealta alas, niin kuvakulma menee niinkuin olisi pronessa ja näkyy maan läpi sinne alas ja kamera nousee takaisin normaaliin asentoon
- Hajoaminen viiveellä
- Kun rupeaa lataamaan asetta ja kiipeää tikkaat, niin samalla ase latautuu
- Aseiden latausanimaatiot ovat pidemmät kuin todelliset latausajat
- Laguna Presassa helikopterin raadon sisälle pääsee ( http://www.youtube.com/watch?v=fRH8Ryd1Cy0 )
- Hardcoressa MG36:den punapistetähtäimestä puuttuu se piste
- MG36:seen ei voi ottaa muita tähtäimiä
- White Passissa yhden talon lattian läpi näkyy lunta
- Joskus juokset portaiden läpi
- Marksman headshotit ovat randomeita, ne ovat vaikka toisessa threadissa väitettiin toista
- Välillä vihun näkee maan läpi
- Kuolinanimaatio firstpersonissa kusee
- UAV:tä ja Kopteria ei saa saman aikaan invert- tai noninvert- mouselle, asetuksia pitää vaihtaa jatkuvasti mikä yleensä saa tiimiläiset ulos kopterista tai sitten kaveri ampuu UAV:n konsolista alas
- Hitboxit ovat vieläkin päin v-tä, tosin ei enää niin paljoa
- Kranaatti ei räjähdä jos sen painaa F:ää 2 sekunttia ennen kuin kuolee
- C4 ei räjähdä, jos kuolet juuri sen jälkeen kun animaatio näyttää painavansa triggeriä
- Puukko ei aina tapa vaikka verta uhrista lentääkin
- Arica Harborin laivaa ei olla vieläkään korjattu
- Toisen stationary MG:n lasista ei vieläkään näe dx9-käyttäjät
- Peli joskus kaatuu työpöydälle menemällä
- Jos vaihdat kittiä ottamalla sen maasta, et saa pojoja statseihin tulevista tapoista/pisteistä
- DirectX 9:n käyttäjillä on välähtäviä näkymättömiä aitoja missä tahansa laivaobjektissa
- Autobalance kusee
- Joskus kuoltaessa mapin kuva katoaa (ainakin HC:ssa), ja joudut valita randomisti itsellesi paikan tietämättä mitä siellä tapahtuu
Kehitysehdotukset:
- Rautatähtäimet kaikkiin aseisiin
- Haulikoiden crosshair normaaliksi rastiksi eikä epäkäytännöllinen ympyrä
- Punapiste ja 4x scope G3:lle ja M14:lle
- Sensor minen tilalle valittavaksi claymore
- 870MCS haulikon damage pienemmäksi kuin Spas12
- Firemoodin vaihto
- M93R pislaa tehokkaammaksi, vierestä ammuttuna lippaallinen mahaan -> ei tappoa
- Kaikki mapit kaikkiin pelimuotoihin
- Ainakin pimeä yömappi (paljon pimeämpi kuin Nelson Bay, eikä talvi)
- Lipunvaltausindikaattori parempaan ja helpommin huomattavaan kohtaan
- Hardcoressa mapin näkee, kun painaa scoreboard-näppäintä (ja varmaankin kun painaa kartta-näppäintä)
- Laajempia Conquest-karttoja, nykyiset mapit ovat melko putkimaisia ja jokainen lippu on peräkkäin (Ei todellakaan tunnu Battlefieldilta)
- Helikopterien pitäisi räjähtää välittömästi jos ampuu ohjaamoon ja ruveta pyörimään jos osuu perään
- Assaultille naatinheittimen tilalle mahdollisuus valita C4
- Serverbrowseriin hakufiltteri hardcorelle
- Helikopterin 2. paikalle alternate weapon perkkiä käyttävälle TV-Missile (samanlainen kuin BF2)
- 2 eri nappia kitin vaihtamiselle ja uselle (Rushissa aina on laatikon ympärillä aseita ja vahingossa noukkii aseen)
- Omat räjähteet pitäisi pystyä poimimaan
- M-Comien korjaaminen repair toolilla, kun se on ottanut damagea
- Mahdollisuus rajottaa recon-kittiä Rush pelimuodon hyökkääjillä
- Jotain unlockeja 40mm lisäksi
- Snipulle noscopesta jotai extrapojoi.
- Jos käyttää helikopterissa V ALT W perkkiä, niin sen ohjuksen pitäisi ilman lukitusta mennä sinne mihin tähtää, eikä ampua sellasta roikkua.
Aihetta on muokattu: 04.04.2010 14:32 Ylläpitäjä
MAINOS
MAINOS
Bugit:
-Jos saa 2 kultatähteä, niin saa vain toisesta pisteet. Ja sama homma on ainakin "Paras squad -pinssin" ja "paras pelaaja -pinssin" kanssa jos saa molemmat, niin saa vain 200 pistettä vaikka pitäisi saada 400
-Joihinkin ikkunoihin jumittuu ja vapaaksi pääsee tuhoamalla ikkunankarmin
-Kun nakkaa talon ullakolla naden tai ampuu 40mm kranun johonkin nurkkaan (missä lattia, katto ja seinä kohtaavat, niin ei tule räjähdystä
-Naatit tekevät harvoin damagea taloihin
-Yksinpelissä joskus kartta pitää aloittaa alusta, koska peli kaatuu, kun jatkaa karttaa
-Helikopterin lentäjän kuvakulmasta kyydissä olevan pää tulee lasin läpi
-Tikkaiden kiipeäminen on välillä melko bugista
-Joskus kun hyppää korkealta alas, niin kuvakulma menee niinkuin olisi pronessa ja näkyy maan läpi sinne alas ja kamera nousee takaisin normaaliin asentoon
-Hajoaminen viiveellä
-Kun rupeaa lataamaan asetta ja kiipeää tikkaat, niin samalla ase latautuu
-Aseiden latausanimaatiot ovat pidemmät kuin todelliset latausajat
-Laguna Presassa helikopterin raadon sisälle pääsee ( http://www.youtube.com/watch?v=fRH8Ryd1Cy0 )
-Hardcoressa MG36:den punapistetähtäimestä puuttuu se piste
-MG36:seen ei voi ottaa muita tähtäimiä
-White Passissa yhden talon lattian läpi näkyy lunta
Kehitysideat:
-Rautatähtäimet kaikkiin aseisiin
-Haulikoiden crosshair normaaliksi rastiksi eikä epäkäytännöllinen ympyrä
-Punapiste ja 4x scope G3:lle ja M14:lle
-Sensor minen tilalle valittavaksi claymore
-870MCS haulikon damage pienemmäksi kuin Spas12
-Firemoodin vaihto
-M93R pislaa tehokkaammaksi, vierestä ammuttuna lippaallinen mahaan -> ei tappoa
-Kaikki mapit kaikkiin pelimuotoihin
-Ainakin pimeä yömappi (paljon pimeämpi kuin Nelson Bay, eikä talvi)
-Lipunvaltausindikaattori parempaan ja helpommin huomattavaan kohtaan
-Hardcoressa mapin näkee, kun painaa scoreboard-näppäintä (ja varmaankin kun painaa kartta-näppäintä)
-Laajempia Conquest-karttoja, nykyiset mapit ovat melko putkimaisia ja jokainen lippu on peräkkäin (Ei todellakaan tunnu Battlefieldilta)
-Helikopterien pitäisi räjähtää välittömästi jos ampuu ohjaamoon ja ruveta pyörimään jos osuu perään
-Assaultille naatinheittimen tilalle mahdollisuus valita C4
-Serverbrowseriin hakufiltteri hardcorelle
-Helikopterin 2. paikalle alternate weapon perkkiä käyttävälle TV-Missile (samanlainen kuin BF2)
-2 eri nappia kitin vaihtamiselle ja uselle (Rushissa aina on laatikon ympärillä aseita ja vahingossa noukkii aseen)
-Omat räjähteet pitäisi pystyä poimimaan
-M-Comien korjaaminen repair toolilla, kun se on ottanut damagea
-Mahdollisuus rajottaa recon-kittiä Rush pelimuodon hyökkääjillä
-Jotain unlockeja 40mm lisäksi
-Snipulle noscopesta jotai extrapojoi.
-Jos käyttää helikopterissa V ALT W perkkiä, niin sen ohjuksen pitäisi ilman lukitusta mennä sinne mihin tähtää, eikä ampua sellasta roikkua
-Jos saa 2 kultatähteä, niin saa vain toisesta pisteet. Ja sama homma on ainakin "Paras squad -pinssin" ja "paras pelaaja -pinssin" kanssa jos saa molemmat, niin saa vain 200 pistettä vaikka pitäisi saada 400
-Joihinkin ikkunoihin jumittuu ja vapaaksi pääsee tuhoamalla ikkunankarmin
-Kun nakkaa talon ullakolla naden tai ampuu 40mm kranun johonkin nurkkaan (missä lattia, katto ja seinä kohtaavat, niin ei tule räjähdystä
-Naatit tekevät harvoin damagea taloihin
-Yksinpelissä joskus kartta pitää aloittaa alusta, koska peli kaatuu, kun jatkaa karttaa
-Helikopterin lentäjän kuvakulmasta kyydissä olevan pää tulee lasin läpi
-Tikkaiden kiipeäminen on välillä melko bugista
-Joskus kun hyppää korkealta alas, niin kuvakulma menee niinkuin olisi pronessa ja näkyy maan läpi sinne alas ja kamera nousee takaisin normaaliin asentoon
-Hajoaminen viiveellä
-Kun rupeaa lataamaan asetta ja kiipeää tikkaat, niin samalla ase latautuu
-Aseiden latausanimaatiot ovat pidemmät kuin todelliset latausajat
-Laguna Presassa helikopterin raadon sisälle pääsee ( http://www.youtube.com/watch?v=fRH8Ryd1Cy0 )
-Hardcoressa MG36:den punapistetähtäimestä puuttuu se piste
-MG36:seen ei voi ottaa muita tähtäimiä
-White Passissa yhden talon lattian läpi näkyy lunta
Kehitysideat:
-Rautatähtäimet kaikkiin aseisiin
-Haulikoiden crosshair normaaliksi rastiksi eikä epäkäytännöllinen ympyrä
-Punapiste ja 4x scope G3:lle ja M14:lle
-Sensor minen tilalle valittavaksi claymore
-870MCS haulikon damage pienemmäksi kuin Spas12
-Firemoodin vaihto
-M93R pislaa tehokkaammaksi, vierestä ammuttuna lippaallinen mahaan -> ei tappoa
-Kaikki mapit kaikkiin pelimuotoihin
-Ainakin pimeä yömappi (paljon pimeämpi kuin Nelson Bay, eikä talvi)
-Lipunvaltausindikaattori parempaan ja helpommin huomattavaan kohtaan
-Hardcoressa mapin näkee, kun painaa scoreboard-näppäintä (ja varmaankin kun painaa kartta-näppäintä)
-Laajempia Conquest-karttoja, nykyiset mapit ovat melko putkimaisia ja jokainen lippu on peräkkäin (Ei todellakaan tunnu Battlefieldilta)
-Helikopterien pitäisi räjähtää välittömästi jos ampuu ohjaamoon ja ruveta pyörimään jos osuu perään
-Assaultille naatinheittimen tilalle mahdollisuus valita C4
-Serverbrowseriin hakufiltteri hardcorelle
-Helikopterin 2. paikalle alternate weapon perkkiä käyttävälle TV-Missile (samanlainen kuin BF2)
-2 eri nappia kitin vaihtamiselle ja uselle (Rushissa aina on laatikon ympärillä aseita ja vahingossa noukkii aseen)
-Omat räjähteet pitäisi pystyä poimimaan
-M-Comien korjaaminen repair toolilla, kun se on ottanut damagea
-Mahdollisuus rajottaa recon-kittiä Rush pelimuodon hyökkääjillä
-Jotain unlockeja 40mm lisäksi
-Snipulle noscopesta jotai extrapojoi.
-Jos käyttää helikopterissa V ALT W perkkiä, niin sen ohjuksen pitäisi ilman lukitusta mennä sinne mihin tähtää, eikä ampua sellasta roikkua
Viestiä on muokattu: 01.04.2010 18:36
tatNe^ sanoo:
Bugit:
-Kun nakkaa talon ullakolla naden tai ampuu 40mm kranun johonkin nurkkaan (missä lattia, katto ja seinä kohtaavat, niin ei tule räjähdystä
Kehitysideat:
-Haulikoiden crosshair normaaliksi rastiksi eikä epäkäytännöllinen ympyrä
-Sensor minen tilalle valittavaksi claymore
Bugit:
-Kun nakkaa talon ullakolla naden tai ampuu 40mm kranun johonkin nurkkaan (missä lattia, katto ja seinä kohtaavat, niin ei tule räjähdystä
Kehitysideat:
-Haulikoiden crosshair normaaliksi rastiksi eikä epäkäytännöllinen ympyrä
-Sensor minen tilalle valittavaksi claymore
Jos 40mm ampuu liian lähellä seinää sen detonation time ei ole tarpeeksi pitkä, eli ei kerkee räjähtää. Tiedä sitten oliko tuo vai jokin muu?
Itsellä spassissa on ruksi ollut. Tiedä sitten onko pientä vaikutusta mitkä perkit valitsee.
Claymorea ei kiitos tähän peliin. Vähän sama, kun ei missään nimessä pronea sen jälkeen kaikki löis claymoret taaksensa ja menis makaamaan ja snipaamaan. Nykyäänkin jo liian cämppimistä koko pelaaminen.
electronicarts forum for bugs. Tuo kannattaa myös lukea.
Viestiä on muokattu: 28.03.2010 00:31
-UAV kaataa pelin, ainakin mulla vaikka kuinka joku väittää että ei kaada, 3d spotting päällä tai ei
-Ikkunoihin jää karmeista jumiin, joskus niin että ei pääse edes takaisin päin, eikä puukolla saa lyötyä karmia rikki
-Jos kuolet ja saat samalla pisteitä, ne eivät tule scoreboardiin eikä tuskinpaan statseihinkaan, tämä on tosin tarkoituksenmukaista, mutta jihadc4hyökkäykset eivät nyt niin kauheita ole, tämä muutos tuo enemmän negatiivisia asioita kuin positiivisia
-Joskus juokset portaiden läpi
-Marksman headshotit ovat randomeita, ne ovat vaikka toisessa threadissa väitettiin toista
-Välillä vihun näkee maan läpi
-Kuolinanimaatio firstpersonissa kusee
-UAV:tä ja Kopteria ei saa saman aikaan invert- tai noninvert- mouselle, asetuksia pitää vaihtaa jatkuvasti mikä yleensä saa tiimiläiset ulos kopterista tai sitten kaveri ampuu UAV:n konsolista alas
-Flag Defender Pin:iä ei voi saada, vaikka joku toista väitti aikaisemmassa
-Leaderboardin #1 on hakkeri, en tiedä onko se jo poistettu
-50% kuolemista johtuvat reconin piipusta tai kranaatinheittimestä
-Hitboxit ovat vieläkin päin v-tä, tosin ei enää niin paljoa
Kranaatti ei räjähdä jos sen painaa F:ää 2 sekunttia ennen kuin kuolee
-C4 ei räjähdä, jos kuolet juuri sen jälkeen kun animaatio näyttää painavansa triggeriä
-Puukko ei aina tapa vaikka verta uhrista lentääkin
-Arica Harborin laivaa ei olla vieläkään korjattu
-Toisen stationary MG:n lasista ei vieläkään näe dx9-käyttäjät
-Peli joskus kaatuu työpöydälle menemällä
-Shock padeilla voi statspaddaa squadryhmäläistä kahdestaan
-Jos vaihdat kittiä ottamalla sen maasta, et saa pojoja statseihin tulevista tapoista/pisteistä
-Jos ammut light tankilla muutaman kudin, jatkat matkaa ja tapaat toisen kohteen, ammut vain lopun "lippaasta" joten ase voi ylikuumentua vaikka yhdestä laukauksesta
-DirectX 9:n käyttäjillä on välähtäviä näkymättömiä aitoja missä tahansa laivaobjektissa
-Server Browser kaatoi tänään pelin vaikka pätsin piti sen korjata
-Kaikkien pelaajien pingi on aina yli 100, tosin tämä voi olla ehkä vain normaalia, mutta epäilen jotain ongelmaa EA:n servuilla
-Autobalance kusee
-Joskus kuoltaessa mapin kuva katoaa (ainakin HC:ssa), ja joudut valita randomisti itsellesi paikan tietämättä mitä siellä tapahtuu
Lisää taisi vielä olla, mutta en muista vielä
-Ikkunoihin jää karmeista jumiin, joskus niin että ei pääse edes takaisin päin, eikä puukolla saa lyötyä karmia rikki
-Jos kuolet ja saat samalla pisteitä, ne eivät tule scoreboardiin eikä tuskinpaan statseihinkaan, tämä on tosin tarkoituksenmukaista, mutta jihadc4hyökkäykset eivät nyt niin kauheita ole, tämä muutos tuo enemmän negatiivisia asioita kuin positiivisia
-Joskus juokset portaiden läpi
-Marksman headshotit ovat randomeita, ne ovat vaikka toisessa threadissa väitettiin toista
-Välillä vihun näkee maan läpi
-Kuolinanimaatio firstpersonissa kusee
-UAV:tä ja Kopteria ei saa saman aikaan invert- tai noninvert- mouselle, asetuksia pitää vaihtaa jatkuvasti mikä yleensä saa tiimiläiset ulos kopterista tai sitten kaveri ampuu UAV:n konsolista alas
-Flag Defender Pin:iä ei voi saada, vaikka joku toista väitti aikaisemmassa
-Leaderboardin #1 on hakkeri, en tiedä onko se jo poistettu
-50% kuolemista johtuvat reconin piipusta tai kranaatinheittimestä
-Hitboxit ovat vieläkin päin v-tä, tosin ei enää niin paljoa
Kranaatti ei räjähdä jos sen painaa F:ää 2 sekunttia ennen kuin kuolee
-C4 ei räjähdä, jos kuolet juuri sen jälkeen kun animaatio näyttää painavansa triggeriä
-Puukko ei aina tapa vaikka verta uhrista lentääkin
-Arica Harborin laivaa ei olla vieläkään korjattu
-Toisen stationary MG:n lasista ei vieläkään näe dx9-käyttäjät
-Peli joskus kaatuu työpöydälle menemällä
-Shock padeilla voi statspaddaa squadryhmäläistä kahdestaan
-Jos vaihdat kittiä ottamalla sen maasta, et saa pojoja statseihin tulevista tapoista/pisteistä
-Jos ammut light tankilla muutaman kudin, jatkat matkaa ja tapaat toisen kohteen, ammut vain lopun "lippaasta" joten ase voi ylikuumentua vaikka yhdestä laukauksesta
-DirectX 9:n käyttäjillä on välähtäviä näkymättömiä aitoja missä tahansa laivaobjektissa
-Server Browser kaatoi tänään pelin vaikka pätsin piti sen korjata
-Kaikkien pelaajien pingi on aina yli 100, tosin tämä voi olla ehkä vain normaalia, mutta epäilen jotain ongelmaa EA:n servuilla
-Autobalance kusee
-Joskus kuoltaessa mapin kuva katoaa (ainakin HC:ssa), ja joudut valita randomisti itsellesi paikan tietämättä mitä siellä tapahtuu
Lisää taisi vielä olla, mutta en muista vielä
Viestiä on muokattu: 28.03.2010 01:41
PaSilba sanoo:
Jos 40mm ampuu liian lähellä seinää sen detonation time ei ole tarpeeksi pitkä, eli ei kerkee räjähtää. Tiedä sitten oliko tuo vai jokin muu?
Itsellä spassissa on ruksi ollut. Tiedä sitten onko pientä vaikutusta mitkä perkit valitsee.
Claymorea ei kiitos tähän peliin. Vähän sama, kun ei missään nimessä pronea sen jälkeen kaikki löis claymoret taaksensa ja menis makaamaan ja snipaamaan. Nykyäänkin jo liian cämppimistä koko pelaaminen.
electronicarts forum for bugs. Tuo kannattaa myös lukea.
tatNe^ sanoo:
Bugit:
-Kun nakkaa talon ullakolla naden tai ampuu 40mm kranun johonkin nurkkaan (missä lattia, katto ja seinä kohtaavat, niin ei tule räjähdystä
Kehitysideat:
-Haulikoiden crosshair normaaliksi rastiksi eikä epäkäytännöllinen ympyrä
-Sensor minen tilalle valittavaksi claymore
Bugit:
-Kun nakkaa talon ullakolla naden tai ampuu 40mm kranun johonkin nurkkaan (missä lattia, katto ja seinä kohtaavat, niin ei tule räjähdystä
Kehitysideat:
-Haulikoiden crosshair normaaliksi rastiksi eikä epäkäytännöllinen ympyrä
-Sensor minen tilalle valittavaksi claymore
Jos 40mm ampuu liian lähellä seinää sen detonation time ei ole tarpeeksi pitkä, eli ei kerkee räjähtää. Tiedä sitten oliko tuo vai jokin muu?
Itsellä spassissa on ruksi ollut. Tiedä sitten onko pientä vaikutusta mitkä perkit valitsee.
Claymorea ei kiitos tähän peliin. Vähän sama, kun ei missään nimessä pronea sen jälkeen kaikki löis claymoret taaksensa ja menis makaamaan ja snipaamaan. Nykyäänkin jo liian cämppimistä koko pelaaminen.
electronicarts forum for bugs. Tuo kannattaa myös lukea.
Jos on ottanut pitkän matkan accuracy perkin haulikolle, niin on rastitähtäin.
Recreation sanoo:
-Flag Defender Pin:iä ei voi saada, vaikka joku toista väitti aikaisemmassa
-Flag Defender Pin:iä ei voi saada, vaikka joku toista väitti aikaisemmassa
5x flag defender pins
tatNe^ sanoo:
Jos on ottanut pitkän matkan accuracy perkin haulikolle, niin on rastitähtäin.
PaSilba sanoo:
Jos 40mm ampuu liian lähellä seinää sen detonation time ei ole tarpeeksi pitkä, eli ei kerkee räjähtää. Tiedä sitten oliko tuo vai jokin muu?
Itsellä spassissa on ruksi ollut. Tiedä sitten onko pientä vaikutusta mitkä perkit valitsee.
Claymorea ei kiitos tähän peliin. Vähän sama, kun ei missään nimessä pronea sen jälkeen kaikki löis claymoret taaksensa ja menis makaamaan ja snipaamaan. Nykyäänkin jo liian cämppimistä koko pelaaminen.
electronicarts forum for bugs. Tuo kannattaa myös lukea.
tatNe^ sanoo:
Bugit:
-Kun nakkaa talon ullakolla naden tai ampuu 40mm kranun johonkin nurkkaan (missä lattia, katto ja seinä kohtaavat, niin ei tule räjähdystä
Kehitysideat:
-Haulikoiden crosshair normaaliksi rastiksi eikä epäkäytännöllinen ympyrä
-Sensor minen tilalle valittavaksi claymore
Bugit:
-Kun nakkaa talon ullakolla naden tai ampuu 40mm kranun johonkin nurkkaan (missä lattia, katto ja seinä kohtaavat, niin ei tule räjähdystä
Kehitysideat:
-Haulikoiden crosshair normaaliksi rastiksi eikä epäkäytännöllinen ympyrä
-Sensor minen tilalle valittavaksi claymore
Jos 40mm ampuu liian lähellä seinää sen detonation time ei ole tarpeeksi pitkä, eli ei kerkee räjähtää. Tiedä sitten oliko tuo vai jokin muu?
Itsellä spassissa on ruksi ollut. Tiedä sitten onko pientä vaikutusta mitkä perkit valitsee.
Claymorea ei kiitos tähän peliin. Vähän sama, kun ei missään nimessä pronea sen jälkeen kaikki löis claymoret taaksensa ja menis makaamaan ja snipaamaan. Nykyäänkin jo liian cämppimistä koko pelaaminen.
electronicarts forum for bugs. Tuo kannattaa myös lukea.
Jos on ottanut pitkän matkan accuracy perkin haulikolle, niin on rastitähtäin.
haulikot on mukavan ylivoimasii oikeissa käsissä jos ottaa siihen noi slugshotit. Ja ei todellakaa mitää claymoreja, tulee paha olo jo pelkästään siitä ku muistelee mihi niitä bf2:ssa käytettiin.
PaSilba sanoo:
5x flag defender pins
Recreation sanoo:
-Flag Defender Pin:iä ei voi saada, vaikka joku toista väitti aikaisemmassa
-Flag Defender Pin:iä ei voi saada, vaikka joku toista väitti aikaisemmassa
5x flag defender pins
Eilen meni vissiin koko päivä flag defender pinneihin, softissa ja HC:ssa laitoin squad defend orderin ja tapoin sieltä lipulta yhteensä 8 jopa kaveria (vihun tiimin jäseniä jos tästä v#ttuillaan) roundin aikana mutta kun ei niin ei. Ja ihan Flag Defender pointteja kyllä sateli mutta pinnejä ei.
Viestiä on muokattu: 28.03.2010 11:21
Recreation sanoo:
Eilen meni vissiin koko päivä flag defender pinneihin, softissa ja HC:ssa laitoin squad defend orderin ja tapoin sieltä lipulta yhteensä 8 jopa kaveria (vihun tiimin jäseniä jos tästä v#ttuillaan) roundin aikana mutta kun ei niin ei. Ja ihan Flag Defender pointteja kyllä sateli mutta pinnejä ei.
Noi pinnit on ihan surkeasti tehty. Minäkin kerran sain vaivalla 4 seavehicle tappoa mutta pinniä ei tullut vaikka ois pitäny :S PaSilba sanoo:
5x flag defender pins
Recreation sanoo:
-Flag Defender Pin:iä ei voi saada, vaikka joku toista väitti aikaisemmassa
-Flag Defender Pin:iä ei voi saada, vaikka joku toista väitti aikaisemmassa
5x flag defender pins
Eilen meni vissiin koko päivä flag defender pinneihin, softissa ja HC:ssa laitoin squad defend orderin ja tapoin sieltä lipulta yhteensä 8 jopa kaveria (vihun tiimin jäseniä jos tästä v#ttuillaan) roundin aikana mutta kun ei niin ei. Ja ihan Flag Defender pointteja kyllä sateli mutta pinnejä ei.
Bugeja:
- Grafiikan virheet esim. vehujen renkaista menee pikkutavara läpi
- reijät kentissä, löydetty ainakin Altassa puupino, johon menee kaksi apsia sekä kallio, johon pääsee sisälle.
- Autobalance ei toimi ollenkaan tai niinkuin pitäisi
- Tiimien sekoitus squadrushissa erän loputtua
- Apsia/tankkia korjaava engi jää edelleen vehun sisälle jumiin, jos se peruuttaa päälle
- Ajoittaiset äänien jumittumiset tiettyyn kohtaan. Esim. UAVn hurina kuuluu n. 5sec sen jälkeen, kun se on tuhottu
- UAV koppi näkyy leijuvana, kun uavlla lähestyy itseään.
- Kranaatinheittimen kranut katoavat, jos ne ampuu liian läheltä.
- lähelle ammuttu raketti tekee vahinkoa vain ampujaan, muttei vieressä olevaan vehuun tai seisovaan vihuun.
- Server browser ei muista filttereitä, kun käy Main ruudussa
- Asevalinnat eivät jää muistiin, kun vaihtaa palvelinta
Kehitysideoita:
- Console palvelimen hallintaa varten
- Jos edellinen on ylivoimainen, niin paremmat palvelin komennot
* suora kartan vaihto eikä nykyistä pakko kieroa.
* fastrestart
* spectator mode
* freefly mode
- Kirkkauden tasapainotus kenttiin. Nykyinen kirkkaus vaihtelee niin radikaalisti, että tasapainoisten säätöjen lyötyminen liki mahdottomuus.
- Connect to IP nappi
Näin nyt aluksi. Kyllä niitä tulee lisää.
- Grafiikan virheet esim. vehujen renkaista menee pikkutavara läpi
- reijät kentissä, löydetty ainakin Altassa puupino, johon menee kaksi apsia sekä kallio, johon pääsee sisälle.
- Autobalance ei toimi ollenkaan tai niinkuin pitäisi
- Tiimien sekoitus squadrushissa erän loputtua
- Apsia/tankkia korjaava engi jää edelleen vehun sisälle jumiin, jos se peruuttaa päälle
- Ajoittaiset äänien jumittumiset tiettyyn kohtaan. Esim. UAVn hurina kuuluu n. 5sec sen jälkeen, kun se on tuhottu
- UAV koppi näkyy leijuvana, kun uavlla lähestyy itseään.
- Kranaatinheittimen kranut katoavat, jos ne ampuu liian läheltä.
- lähelle ammuttu raketti tekee vahinkoa vain ampujaan, muttei vieressä olevaan vehuun tai seisovaan vihuun.
- Server browser ei muista filttereitä, kun käy Main ruudussa
- Asevalinnat eivät jää muistiin, kun vaihtaa palvelinta
Kehitysideoita:
- Console palvelimen hallintaa varten
- Jos edellinen on ylivoimainen, niin paremmat palvelin komennot
* suora kartan vaihto eikä nykyistä pakko kieroa.
* fastrestart
* spectator mode
* freefly mode
- Kirkkauden tasapainotus kenttiin. Nykyinen kirkkaus vaihtelee niin radikaalisti, että tasapainoisten säätöjen lyötyminen liki mahdottomuus.
- Connect to IP nappi
Näin nyt aluksi. Kyllä niitä tulee lisää.
Sellainen frägääjän unelma #1 nimeltä m60 pois tai tarkkuutta ja tehoa pois. Itse tulen hulluksi kun minut tappaa sama jannu 10 kertaa peräkkäin tolla ja sit vähä-älyinen medic pelastaa minua koko ajan ja tämä onnellinen m60 jannu vaan rapettaa ja oma vähä-älyinen medic kiittää helpoista pisteistä.
Oikeesti tolle m60:lle on pakko tehä jotai, ei tästä muuten mitää tule.
Oikeesti tolle m60:lle on pakko tehä jotai, ei tästä muuten mitää tule.
*EemeLi* sanoo:
Sellainen frägääjän unelma #1 nimeltä m60 pois tai tarkkuutta ja tehoa pois. Itse tulen hulluksi kun minut tappaa sama jannu 10 kertaa peräkkäin tolla ja sit vähä-älyinen medic pelastaa minua koko ajan ja tämä onnellinen m60 jannu vaan rapettaa ja oma vähä-älyinen medic kiittää helpoista pisteistä.
Oikeesti tolle m60:lle on pakko tehä jotai, ei tästä muuten mitää tule.
Sellainen frägääjän unelma #1 nimeltä m60 pois tai tarkkuutta ja tehoa pois. Itse tulen hulluksi kun minut tappaa sama jannu 10 kertaa peräkkäin tolla ja sit vähä-älyinen medic pelastaa minua koko ajan ja tämä onnellinen m60 jannu vaan rapettaa ja oma vähä-älyinen medic kiittää helpoista pisteistä.
Oikeesti tolle m60:lle on pakko tehä jotai, ei tästä muuten mitää tule.
Miksi hyvää asetta ei saa käyttää? Käytä itsekkin ja ownaa kaikki kerta on niin ylivoimainen.
KKFin sanoo:
1.)- Kranaatinheittimen kranut katoavat, jos ne ampuu liian läheltä.
2.)- lähelle ammuttu raketti tekee vahinkoa vain ampujaan, muttei vieressä olevaan vehuun tai seisovaan vihuun.
1.)- Kranaatinheittimen kranut katoavat, jos ne ampuu liian läheltä.
2.)- lähelle ammuttu raketti tekee vahinkoa vain ampujaan, muttei vieressä olevaan vehuun tai seisovaan vihuun.
1. 40mm kranaatissa taitaa olla detonation time joka läheltä ammuttaessa ei taida paukahtaa. Hyvä näin sitä tässä pelissä täytyisi kasvattaa vielä kolminkertaiseksi. Loppuisi hieman tuo GL ownage. Samoin direct hit läheltä pitäs poistaa. Alkais porukka tajuamaan et siinä yläpuolella on ihan normaali rynkkykin.
2.) Varmaan jonkin sortin jihad ominaisuus. Ituttaa suorastaan nämä joka kavelevät sinko tai kranaatinheitin kädessä ja ampuvat vaikka nenän vierestä sillä. Kaikista ärsyttävintä on jos osaavat vielä tapaa itsensä siinä samassa.
Enemmän damagee aseisiin..
koska aseet ei ole tehokkaita niin jengi ampuu
nuubituubilla ja singolla päin.
*EDIT*
-Helikopperiin saisi tulla TVG:t niinkuin BF2:ssa, helikopterit muuteen aika
alakynnessä.
-Helikopteri ei saisi kääntyä esim. Snipukan paukusta.
koska aseet ei ole tehokkaita niin jengi ampuu
nuubituubilla ja singolla päin.
*EDIT*
-Helikopperiin saisi tulla TVG:t niinkuin BF2:ssa, helikopterit muuteen aika
alakynnessä.
-Helikopteri ei saisi kääntyä esim. Snipukan paukusta.
Viestiä on muokattu: 25.04.2010 22:27
Evottaja sanoo:
Enemmän damagee aseisiin..
koska aseet ei ole tehokkaita niin jengi ampuu
nuubituubilla ja singolla päin.
Enemmän damagee aseisiin..
koska aseet ei ole tehokkaita niin jengi ampuu
nuubituubilla ja singolla päin.
Jos pelaat venäläisillä servuilla ni siellä ne aseet voi tuntua tehottomilta ku porukka ei osaa yhtään mitään. Mene Gaming.fi palvelimelle ni johan alkaa olemaan taitavaa porukkaa.
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.