Aloittelijan opas RUSH -moodiin.
Battlefield 3 tärinän kasvaessa ja peliä odotellessa on vielä hyvä hakea viimeiset tripit Bad Company 2 -pelistä, ja näin pohjustaa sormien näppäryys tulevaa superpeliä varten. Niin ja onhan se rush siellä kolmosessakin mukana.
Pelissä olisi jopa potentiaalia parempaan jos vain pelaajat kaikki tietäisivät mitä pelissä tulee tehdä ja kuinka se saavutetaan. Tässä asioita mitä olen itse kokenut toimivaksi.
Keskityn taas kerran ainoastaan RUSH -moodiin. Ja nyt aikeisempaa opasta enemmän squad työskentelyyn koska selvästi tämä on voittajien ja häviäjien suurin ero.
Mcom palasiksi. HYÖKKÄYS.
Rush Rush.
Varsin pätevä tapa hyökätä squadina on nopeatempoinen eteneminen suojasta toiseen vältellen suurinta puolustus laumaa. Tätä tehtävää varten squadi rakennetaan siten ,että se sisältää kaksi assaulttia, yhden medikin, sekä reconin. Assaultit valitsevat perkeiksi savukranaatit, perkin jolla kranaattien määrän saa tuplattua, sekä luotiliivin jotta vihollistulessa raapaisut eivät koidu kohtalokkaaksi. Medikki valitsee samoin armorin, myös laastaripaketin tehoa on hyvä nostattaa ,jotta niistä saadaan maksimaalinen hyöty tiukoissa tilanteissa. Reconille kulmaksi käteen tulee ottaa jotain lähitaisteluun sopivaa. C4 tulee ehdottomaan tarpeeseen, sekä spotti-scope, jotta ne liikkumattomat takapihatarzanit saadaan yleistietoon punaisten kolmioiden avulla.
Tällaisen squadin pelityyli eroaa suuresti perinteisestä kyykkyjumpasta kivikonkeskellä. Squadin tehtävä on edetä mahdollisimman nopeasti ja mahdollisimman huomaamattomasti mcom laatikoille. Homma toimii parhaiten niin ,että assaultit luovat savuseiniä/kujia vihollisen sekä oman squadin väliin, jonka suojassa edetään mahdollisimman nopeasti kohti 'turvaa', joka saattaa olla iso kivi, roskalaatikko, tai talo. Turvaan päästyä luodaan savulla suoja vihollisen spoteilta ja kerätään taskut tölkkejä täyteen uudelleen (savua kannattaa myös ampua vihollisen basen keskelle jotta epäilyttävä savupallo kivikossa ei haiskahda liikaa).
Tällaisessa etenemisessa on tärkeää hahmottaa vihollisten sijainti, tässä recon on omillaan. Pesupalloja tulee lennättää kulkureitin suuntaisesti niin, että vastaan tulevat viholliset ovat kilkuttaneet squadin hereille läsnäolollaan. Medikki seuraa perästä ja antaa tarvittaessa tulitukea (järkyttävällä norsutykillä, go medic). Aseita tulisi käyttää mahdollisimman vähän, suuliekit keräävät huomiota. Muistissa kannattaa myös pitää se, ettei puolustajilla ole tikettejä. Joten muutama frägi oman squadin kaupalla ei ole järkevää. Jopa spottaamista tulisi välttää, koska pelialterego paljastaa squadin sijainnin helposti huudoillaan, samalla linjalla myös muiden ääntäpäästävien harrasteiden suhteen joita on mm, ammuskelu, puukko, laatikot, lataus, oman squadin leikkimielinen teloitus, jne.
Kun Mcom laatikoille on selvitty huomaamatta, on tärkeää odottaa squadi kasaan ennen pommin viritystä. Virityksen jälkeen nopea savun levitys alueelle parantamaan neljän pommia puolustavan uhkarohkean mahdollisuuksia. On myös muistettava käyttää pistoolia/puukkoa ensimmäisiin asiakkaisiin, sillä pommi huutaa pitkän aikaa ja purkajat nopeasti tajuavat että pommeja hyökkääjät puolustaa, reload is killer. Jos squadi on vajaanainen kannattaa läpipäästessään vain virittää pommit ja paeta, ja kun pommi on purettu virittää se uudelleen ja näin saada puolustajien katse ja liike väärään suuntaan ja näin helpottaa koko tiimin etenemistä. Hyökkäysaluella on hyvä pysyä pitkään ja terveenä.
Jos Mcom sijaitsee talossa ja puolustus linja on kaukana hyökkäävästä squadista, voi jo vähän luovemmaksi käydä Mcom -laatikon tuhoamisen suhteen, Assaultit levittävät savua rakennukseen jonka aikana recon liimaa merkittävän määrän räjähdettä talon seinään, usein jopa näin yllättäen puolustajat sortuvalla talolla ja laatikon onnistuneelle tuhoamisella. Jokainen tavallaan.
Edes tankit eivät ole turvassa hyvin pelaavilta hyökkääjiltä. Tankkien tuhoaminen onnistuu parhaiten paikantamalla tankki, sokaisemalla se savulla jonka jälkeen reconin on helppo hoitaa auto pois päiviltä massanelosta apunakäyttäen.
Support Push.
Toinen hyökkäävä squad kompinaatio on Medik painotteinen. Kaksi medikkiä, assault, sekä kameleontti joka osaa vaihtaa classia aina tarpeen mukaan (jokaisen tulisi osata classin vaihto pelitapahtumien mukaan).
Hyökkääminen tapahtuu hitaammin assaultin levittäessä savua muurina vihollisen eteen jonka jälkeen squad hitaasti etenee suojasta toiseen työntäen puolustajia kohti kartan takaosaa. Squadin yllärisankarin ensisijainen tehtävä on tuhota singolla mahdolliset isommat puolustusrojut, kuten vads, tai heavy-mg jne, mutta pääasiassa viettää aikaa pesupallo päivystyksessä somalla kilinällä pisteitä keräillen. Assaultin kannattaa panostaa siihen, että yhdestä laatikosta saadaan suurin ilo irti, ja kun laatikon sisältö on lähes loppumaton kannattaa kranaatteja käyttää kaikken säästelemättä, Räjähtely ja sankka lyijypilvi helpottaa paljon aikaisemmin mainitsemaani nopeasti hyökkäävän squadin toimintaa.
Kun mcom -laatikolle on enää juoksumatka laitetaan savuseinä laatikon ja puolustajien väliin, jonka jälkeen squadin nopeimmat syöksyvät virittämään pommin. Toisin kuin nopeassa hyökkäyksessä tässä viritettyä mcom laatikkoa ei verhoilla savulla vaan asetetaan savu niin, että oma tiimi näkee laatikon esteettä kun taas puolustajille, laatikon ja heidän välissä on pysyvä tukeva savuseinä. Näin pommin puolustaminen on todella helppoa. Tiimi napsii yhdessä savusta pommille pomppivat purkaja ehdokkaat.
Tämä tapa pelata on erittäin helppo ja sopii siis kaikille taitoihin katsomatta, asia mikä tulee muistaa on jatkuva eteneminen. Tiketit kuluvat nopeasti, joten myös medikki pumppinki on suotavaa, jotta kaatuneiden sotureiden tiketit saadaan takaisin luomaan lisää aikaa.
Spottaaminen ja jatkuva tasainen eteneminen on tämänpelitavan tukiranka. Pelitavan ainoa heikkous on passiviset omat pelaajat. Kun kaikilla on hyökkäyshaluja, on tämä hankala pysäyttää.
None shall pass. PUOLUSTUS.
Puolustus on hyökkäämistä hurjasti simppelimpi. Squadissa tulee olla yksi spawnaus herra joka pitää itsensä himpun taaempana kuin loppusquadi, joka taas säntää kartassa puolustusasemiin mahdollisimman lähelle hyökkääjien aloitus basea.
Taas kerran se savu.
Konsepti on yksinkertainen, Assaultit varustetaan asianmukaisesti savulla ja hyökkäyksestä poiketen magnum-ammo -perkin käyttö ei ole enää kirosana millekkään luokalle, paitsi spawnia pelaavalle, jonka tulisi taaskerran varustautua luotiliivein parantamaan selviytymis mahdollisuuksia.
Puolustajien assaultit luovat savuseinän mahdollisimman lähelle hyökkääjiä ja mahdollisimman kauas puolustajista koko kartan leveydeltä. Tämän savuseinän joukkoon reconit heittävä kilkepallerot ja kaikki aloittavat armottoman Q -nappulan rämpyttämisen. Puolustajat levittäytyvät suojiin koko kartan leveydeltä ja ampuvat punaisia ikoneita aina näiden ilmestyessä näkyviin.
Kauemmas spawniksi jääneet pelaajat ovat vastuussa puolustuslinjan ohi livahtavista hyökkääjistä. ja tutkivat epäilyttävät tapahtumat mcom laatikoiden lähettyvillä, kuten mm.savupilvet. Jos läpi pääsee hyökkääjiä, kuolleet spawnaavat baseen tai juuri spawnia pelaavaan. Missään nimessä koko puolustava linja ei käänny ympäri, M -napista saa aina kartan esille jolloin kokonaistilannetta on helppo hahmottaa.
Tällainen savuseinä taktiikka on omiaan esimerkiksi valparaisossa ja isla innocentessä, mutta toisinaan kartat eivät suosi tällaista pelityyliä, kuten atacama ja arica (kartat joissa on paljo taloja ja piilopaikkoja, mcom laatikon läheisyydessä). Tällöin kannattaa panostaa motionsensoreihin eli tuttavallisemmin kilkekuuliin.
Pallosota.
Recon on erikoinen classi johtuen sen kulmavalikoimasta. Kaukaa oman basen takaa ammuskelevat nallet ovat se Bad Companyn hyödyttömin porukka. Kun taas etulinjassa haulikolla varustettu recon on todella tervetullut apuri.
Reconin tulee heitellä näitä motionsensoreita vihollisen joukkoon, sekä tarpeentullen tarkastamaan epäilyttäviä kohteita. Puolustaessa liikkuminen ei ole niin suuressa roolissa joten ammuslaatikon vieressä majailu on reconille jopa suositeltava pesäpaikka. Tästä voi jatkuvasti heitellä kilukuulia ja pitää tiimi ajantasalla vihollisten liikkeistä, koska laatikosta saa uutta palloa heitetyn tilalle ei palleroiden kanssa tule nuukailla. Muistettava on vain rajoitus joka estää monen pallon maassapitämisen kerrallaan. Optimaalinen tilanne on, kun koko peliareena on häslypalloja täynnä (vaatii jo squadillisen reconeita). Tästä vielä saa pisteitä. Ja pitää takuulla tiimin ajantasalla.
Red wire, Blue wire.
Jos se ikävin käy, ja pommi Mcom laatikkoon liimataan, reconin ja assaultin tulee toimia ripeästi. Ensin pommin lähelle on heitetään kilupallo reconin toimesta, joka toivonmukaan paljastaa viholliset. Assault ampuu ensimmäisen savukranaatin mcom -laatikon ja eteen niin, että se luo näköesteen laatikon ja mortaria sen päälle tähtäilevän reconin väliin, näin estetään epämiellyttävä sade purkajien niskaan. Kun pommialuetta on siivottu tarpeeksi piipittävän ajanpuitteissa ja ensimmäiset purkajat ryntäävät paikalle ammutaan savu suoraan pommille peittäen purkajat ja antaen näin heille lisäsuojaa toimia. Kaiken tämän tapahtuessa on pyrittävä silti pysymään mahdollisimman etulinjassa vetäytymättä ilman ehdotonta tarvetta (M –nappula).
Kuvat
Video
Loppusanat.
Joten älkää tyytykö hyvään KD tulokseen ja päähän osumiseen, vaan pyrkikää aina voittamaan, olkaa luovia, ajatelkaa, keksikää ja kokeilkaa. Pelatkaa yhdessä ja yhteen. Kaikilla on takuulla näin mukavempaa.
(Loppujenlopuksi suurin hyöty omalle tiimille saadaan aikaiseksi sillä, että jokainen opettelee sen q –nappulan painamisen tähtäyksen ohella. Joten aloittakaa siitä.)
Vinkki 1
Vinkki 2
Pelissä olisi jopa potentiaalia parempaan jos vain pelaajat kaikki tietäisivät mitä pelissä tulee tehdä ja kuinka se saavutetaan. Tässä asioita mitä olen itse kokenut toimivaksi.
Keskityn taas kerran ainoastaan RUSH -moodiin. Ja nyt aikeisempaa opasta enemmän squad työskentelyyn koska selvästi tämä on voittajien ja häviäjien suurin ero.
Mcom palasiksi. HYÖKKÄYS.
Rush Rush.
Varsin pätevä tapa hyökätä squadina on nopeatempoinen eteneminen suojasta toiseen vältellen suurinta puolustus laumaa. Tätä tehtävää varten squadi rakennetaan siten ,että se sisältää kaksi assaulttia, yhden medikin, sekä reconin. Assaultit valitsevat perkeiksi savukranaatit, perkin jolla kranaattien määrän saa tuplattua, sekä luotiliivin jotta vihollistulessa raapaisut eivät koidu kohtalokkaaksi. Medikki valitsee samoin armorin, myös laastaripaketin tehoa on hyvä nostattaa ,jotta niistä saadaan maksimaalinen hyöty tiukoissa tilanteissa. Reconille kulmaksi käteen tulee ottaa jotain lähitaisteluun sopivaa. C4 tulee ehdottomaan tarpeeseen, sekä spotti-scope, jotta ne liikkumattomat takapihatarzanit saadaan yleistietoon punaisten kolmioiden avulla.
Tällaisen squadin pelityyli eroaa suuresti perinteisestä kyykkyjumpasta kivikonkeskellä. Squadin tehtävä on edetä mahdollisimman nopeasti ja mahdollisimman huomaamattomasti mcom laatikoille. Homma toimii parhaiten niin ,että assaultit luovat savuseiniä/kujia vihollisen sekä oman squadin väliin, jonka suojassa edetään mahdollisimman nopeasti kohti 'turvaa', joka saattaa olla iso kivi, roskalaatikko, tai talo. Turvaan päästyä luodaan savulla suoja vihollisen spoteilta ja kerätään taskut tölkkejä täyteen uudelleen (savua kannattaa myös ampua vihollisen basen keskelle jotta epäilyttävä savupallo kivikossa ei haiskahda liikaa).
Tällaisessa etenemisessa on tärkeää hahmottaa vihollisten sijainti, tässä recon on omillaan. Pesupalloja tulee lennättää kulkureitin suuntaisesti niin, että vastaan tulevat viholliset ovat kilkuttaneet squadin hereille läsnäolollaan. Medikki seuraa perästä ja antaa tarvittaessa tulitukea (järkyttävällä norsutykillä, go medic). Aseita tulisi käyttää mahdollisimman vähän, suuliekit keräävät huomiota. Muistissa kannattaa myös pitää se, ettei puolustajilla ole tikettejä. Joten muutama frägi oman squadin kaupalla ei ole järkevää. Jopa spottaamista tulisi välttää, koska pelialterego paljastaa squadin sijainnin helposti huudoillaan, samalla linjalla myös muiden ääntäpäästävien harrasteiden suhteen joita on mm, ammuskelu, puukko, laatikot, lataus, oman squadin leikkimielinen teloitus, jne.
Kun Mcom laatikoille on selvitty huomaamatta, on tärkeää odottaa squadi kasaan ennen pommin viritystä. Virityksen jälkeen nopea savun levitys alueelle parantamaan neljän pommia puolustavan uhkarohkean mahdollisuuksia. On myös muistettava käyttää pistoolia/puukkoa ensimmäisiin asiakkaisiin, sillä pommi huutaa pitkän aikaa ja purkajat nopeasti tajuavat että pommeja hyökkääjät puolustaa, reload is killer. Jos squadi on vajaanainen kannattaa läpipäästessään vain virittää pommit ja paeta, ja kun pommi on purettu virittää se uudelleen ja näin saada puolustajien katse ja liike väärään suuntaan ja näin helpottaa koko tiimin etenemistä. Hyökkäysaluella on hyvä pysyä pitkään ja terveenä.
Jos Mcom sijaitsee talossa ja puolustus linja on kaukana hyökkäävästä squadista, voi jo vähän luovemmaksi käydä Mcom -laatikon tuhoamisen suhteen, Assaultit levittävät savua rakennukseen jonka aikana recon liimaa merkittävän määrän räjähdettä talon seinään, usein jopa näin yllättäen puolustajat sortuvalla talolla ja laatikon onnistuneelle tuhoamisella. Jokainen tavallaan.
Edes tankit eivät ole turvassa hyvin pelaavilta hyökkääjiltä. Tankkien tuhoaminen onnistuu parhaiten paikantamalla tankki, sokaisemalla se savulla jonka jälkeen reconin on helppo hoitaa auto pois päiviltä massanelosta apunakäyttäen.
Support Push.
Toinen hyökkäävä squad kompinaatio on Medik painotteinen. Kaksi medikkiä, assault, sekä kameleontti joka osaa vaihtaa classia aina tarpeen mukaan (jokaisen tulisi osata classin vaihto pelitapahtumien mukaan).
Hyökkääminen tapahtuu hitaammin assaultin levittäessä savua muurina vihollisen eteen jonka jälkeen squad hitaasti etenee suojasta toiseen työntäen puolustajia kohti kartan takaosaa. Squadin yllärisankarin ensisijainen tehtävä on tuhota singolla mahdolliset isommat puolustusrojut, kuten vads, tai heavy-mg jne, mutta pääasiassa viettää aikaa pesupallo päivystyksessä somalla kilinällä pisteitä keräillen. Assaultin kannattaa panostaa siihen, että yhdestä laatikosta saadaan suurin ilo irti, ja kun laatikon sisältö on lähes loppumaton kannattaa kranaatteja käyttää kaikken säästelemättä, Räjähtely ja sankka lyijypilvi helpottaa paljon aikaisemmin mainitsemaani nopeasti hyökkäävän squadin toimintaa.
Kun mcom -laatikolle on enää juoksumatka laitetaan savuseinä laatikon ja puolustajien väliin, jonka jälkeen squadin nopeimmat syöksyvät virittämään pommin. Toisin kuin nopeassa hyökkäyksessä tässä viritettyä mcom laatikkoa ei verhoilla savulla vaan asetetaan savu niin, että oma tiimi näkee laatikon esteettä kun taas puolustajille, laatikon ja heidän välissä on pysyvä tukeva savuseinä. Näin pommin puolustaminen on todella helppoa. Tiimi napsii yhdessä savusta pommille pomppivat purkaja ehdokkaat.
Tämä tapa pelata on erittäin helppo ja sopii siis kaikille taitoihin katsomatta, asia mikä tulee muistaa on jatkuva eteneminen. Tiketit kuluvat nopeasti, joten myös medikki pumppinki on suotavaa, jotta kaatuneiden sotureiden tiketit saadaan takaisin luomaan lisää aikaa.
Spottaaminen ja jatkuva tasainen eteneminen on tämänpelitavan tukiranka. Pelitavan ainoa heikkous on passiviset omat pelaajat. Kun kaikilla on hyökkäyshaluja, on tämä hankala pysäyttää.
None shall pass. PUOLUSTUS.
Puolustus on hyökkäämistä hurjasti simppelimpi. Squadissa tulee olla yksi spawnaus herra joka pitää itsensä himpun taaempana kuin loppusquadi, joka taas säntää kartassa puolustusasemiin mahdollisimman lähelle hyökkääjien aloitus basea.
Taas kerran se savu.
Konsepti on yksinkertainen, Assaultit varustetaan asianmukaisesti savulla ja hyökkäyksestä poiketen magnum-ammo -perkin käyttö ei ole enää kirosana millekkään luokalle, paitsi spawnia pelaavalle, jonka tulisi taaskerran varustautua luotiliivein parantamaan selviytymis mahdollisuuksia.
Puolustajien assaultit luovat savuseinän mahdollisimman lähelle hyökkääjiä ja mahdollisimman kauas puolustajista koko kartan leveydeltä. Tämän savuseinän joukkoon reconit heittävä kilkepallerot ja kaikki aloittavat armottoman Q -nappulan rämpyttämisen. Puolustajat levittäytyvät suojiin koko kartan leveydeltä ja ampuvat punaisia ikoneita aina näiden ilmestyessä näkyviin.
Kauemmas spawniksi jääneet pelaajat ovat vastuussa puolustuslinjan ohi livahtavista hyökkääjistä. ja tutkivat epäilyttävät tapahtumat mcom laatikoiden lähettyvillä, kuten mm.savupilvet. Jos läpi pääsee hyökkääjiä, kuolleet spawnaavat baseen tai juuri spawnia pelaavaan. Missään nimessä koko puolustava linja ei käänny ympäri, M -napista saa aina kartan esille jolloin kokonaistilannetta on helppo hahmottaa.
Tällainen savuseinä taktiikka on omiaan esimerkiksi valparaisossa ja isla innocentessä, mutta toisinaan kartat eivät suosi tällaista pelityyliä, kuten atacama ja arica (kartat joissa on paljo taloja ja piilopaikkoja, mcom laatikon läheisyydessä). Tällöin kannattaa panostaa motionsensoreihin eli tuttavallisemmin kilkekuuliin.
Pallosota.
Recon on erikoinen classi johtuen sen kulmavalikoimasta. Kaukaa oman basen takaa ammuskelevat nallet ovat se Bad Companyn hyödyttömin porukka. Kun taas etulinjassa haulikolla varustettu recon on todella tervetullut apuri.
Reconin tulee heitellä näitä motionsensoreita vihollisen joukkoon, sekä tarpeentullen tarkastamaan epäilyttäviä kohteita. Puolustaessa liikkuminen ei ole niin suuressa roolissa joten ammuslaatikon vieressä majailu on reconille jopa suositeltava pesäpaikka. Tästä voi jatkuvasti heitellä kilukuulia ja pitää tiimi ajantasalla vihollisten liikkeistä, koska laatikosta saa uutta palloa heitetyn tilalle ei palleroiden kanssa tule nuukailla. Muistettava on vain rajoitus joka estää monen pallon maassapitämisen kerrallaan. Optimaalinen tilanne on, kun koko peliareena on häslypalloja täynnä (vaatii jo squadillisen reconeita). Tästä vielä saa pisteitä. Ja pitää takuulla tiimin ajantasalla.
Red wire, Blue wire.
Jos se ikävin käy, ja pommi Mcom laatikkoon liimataan, reconin ja assaultin tulee toimia ripeästi. Ensin pommin lähelle on heitetään kilupallo reconin toimesta, joka toivonmukaan paljastaa viholliset. Assault ampuu ensimmäisen savukranaatin mcom -laatikon ja eteen niin, että se luo näköesteen laatikon ja mortaria sen päälle tähtäilevän reconin väliin, näin estetään epämiellyttävä sade purkajien niskaan. Kun pommialuetta on siivottu tarpeeksi piipittävän ajanpuitteissa ja ensimmäiset purkajat ryntäävät paikalle ammutaan savu suoraan pommille peittäen purkajat ja antaen näin heille lisäsuojaa toimia. Kaiken tämän tapahtuessa on pyrittävä silti pysymään mahdollisimman etulinjassa vetäytymättä ilman ehdotonta tarvetta (M –nappula).
Kuvat
Video
Loppusanat.
Joten älkää tyytykö hyvään KD tulokseen ja päähän osumiseen, vaan pyrkikää aina voittamaan, olkaa luovia, ajatelkaa, keksikää ja kokeilkaa. Pelatkaa yhdessä ja yhteen. Kaikilla on takuulla näin mukavempaa.
(Loppujenlopuksi suurin hyöty omalle tiimille saadaan aikaiseksi sillä, että jokainen opettelee sen q –nappulan painamisen tähtäyksen ohella. Joten aloittakaa siitä.)
Vinkki 1
Vinkki 2
Aihetta on muokattu: 14.09.2011 17:26
MAINOS
MAINOS
Mad-Mushroom-Monk sanoo:
HC RUSH on ainoo ja oikee pelimoodi BC2:ssa,mieluiten snipa rajoituksella.
HC RUSH on ainoo ja oikee pelimoodi BC2:ssa,mieluiten snipa rajoituksella.
Tekis kyl niin mieli sanoa jotain... Mutta enpähän jaksa.
Mad-Mushroom-Monk sanoo:
HC RUSH on ainoo ja oikee pelimoodi BC2:ssa,mieluiten snipa rajoituksella.
HC RUSH on ainoo ja oikee pelimoodi BC2:ssa,mieluiten snipa rajoituksella.
Aamen.
Tässä ois Linkki sivustolle josta näkee bc2 aseiden oikeat tehot/dmg sun muut jutskat jos jotakin kiinnostaa.
hornethuman sanoo:
Tässä ois Linkki sivustolle josta näkee bc2 aseiden oikeat tehot/dmg sun muut jutskat jos jotakin kiinnostaa.
Tässä ois Linkki sivustolle josta näkee bc2 aseiden oikeat tehot/dmg sun muut jutskat jos jotakin kiinnostaa.
Hyvä linkki.
Muutamia hupaisia kohtia löytyi listasta...
esim MG3 on tehottomin kategoriassaan muihin verratuna...
näkyyhän noita "vääryyksiä" olevan...
[FIN]-=Johnny=- sanoo:
Hyvä linkki.
Muutamia hupaisia kohtia löytyi listasta...
esim MG3 on tehottomin kategoriassaan muihin verratuna...
näkyyhän noita "vääryyksiä" olevan...
hornethuman sanoo:
Tässä ois Linkki sivustolle josta näkee bc2 aseiden oikeat tehot/dmg sun muut jutskat jos jotakin kiinnostaa.
Tässä ois Linkki sivustolle josta näkee bc2 aseiden oikeat tehot/dmg sun muut jutskat jos jotakin kiinnostaa.
Hyvä linkki.
Muutamia hupaisia kohtia löytyi listasta...
esim MG3 on tehottomin kategoriassaan muihin verratuna...
näkyyhän noita "vääryyksiä" olevan...
Kyllähän se selvästi on damageltaan, ainakin ollut, tehottomin. Mutta kun firerate on niin suuri. Noi statsit saattavat olla vanhasta patchista, en jaksa aikatauluja alkaa tarkistelemaan. Joku voi kyllä korjata. Mutta ei ne statsit kuitenkaan kaikkea kerro, vaan omat kokemukset, joista kannattaa päätökset tehdä.
*EemeLi* sanoo:
Ei sillä, että ketään ois kiinnostanu sun avautumista kuunnellakaa...
Ei sillä, että ketään ois kiinnostanu sun avautumista kuunnellakaa...
Sniiff. :'(
wauweli sanoo:
http://www.youtube.com/watch?v=6KD_rWPUQ6U
No laitoinpa viela tollasen toisen jossa sitte vähä sitä etenemisen suojausta. Kehnoja ovat laadultaan.
http://www.youtube.com/watch?v=Mm9rt_Jmug4&feature=channel_video_title
Eipäs sen kummempaa. Kohta BC3 joten jää nämä unholaan, mutta eiköhän nämä päde jollaintapaa myös uuteen.
http://www.youtube.com/watch?v=6KD_rWPUQ6U
No laitoinpa viela tollasen toisen jossa sitte vähä sitä etenemisen suojausta. Kehnoja ovat laadultaan.
http://www.youtube.com/watch?v=Mm9rt_Jmug4&feature=channel_video_title
Eipäs sen kummempaa. Kohta BC3 joten jää nämä unholaan, mutta eiköhän nämä päde jollaintapaa myös uuteen.
Päätit sitten poistaa? :P
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.