Ennakkotilauksensa ajoissa jättävät saavat syksyllä mukaansa Battlefield 4:n kanssa sen ensimmäisen lisäosan. Premium DLC:nä tähän asti mainostettu lisäosa tullaan tuntemaan nimellä Drone Strike ja se on saatavilla joko heti julkaisussa tai hyvin pian sen jälkeen.
Drone Strike paljastui BF4:n mainosmateriaalista. Nimen lisäksi muuta siitä ei vielä tiedetä. Katso kuva mainospahvista alta.
Lähde
Drone Strike paljastui BF4:n mainosmateriaalista. Nimen lisäksi muuta siitä ei vielä tiedetä. Katso kuva mainospahvista alta.
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<12>>
Team: «AI»
31.03.2013 14:49
#21
Väitäks sä et se on normaalii et betassa porukka tippuu maan alle? Kun peli on beta vaiheessa ja valmis ison yleisön testattavaksi, ni kyl silloin jo isoimmat ongelmat pitäis olla hoidossa, bf3:n betassa nii ei ollut
Minä väitän että on. On idioottimaista kuvitella, että BETA on millääntavoin valmis versio. Jos BETA versiota aikoo kokeilla, pitää käsittää niinkin simppeli asia, että se on pahimmillaan kohtuu kaukana valmiista versiosta ja ei edusta valmista tuotetta.
Alpha on se raakile jonka bugit on korjattu betaan, kyllä betan täytyy olla jo pelattava versio eikä niin epäonnistunut kuin BF3 beta oli. Beta vastaa omaa käsitystä yksinpelin demosta = "toimiva" esittely pelistä.
Vielä kun closed betan bugit korjataan avoimeen, nii ei siinä kovin kaukana enään olla valmiista tuotteesta, koska pelin julkaisu pari viikkoa eteenpäin.
BF3 beta oli beta. Oli yleisesti ottaen toimiva, muutama pahempi bugi, eli juuri mitä beta onkin. Se vaan kun beta vaiheita käytetään nykyään markkinoinnissa ja ovat korvanneet demot lähes kokonaan, niin ihmiset ei enään tiedä mikä betan merkitys on ja sieltä odotetaan jotain demon kaltaista. Kaksi täysin eri asiaa, jotka nykyään sekä pelaajien että tekijöiden toimesta sekoitetaan iloisesti keskenään.
01.04.2013 00:26
#22
02.04.2013 15:00
#23
BF3 betassa testattiin lähinnä palvelimien kuormitusta. Pelin versio oli pari kuukautta vanha. Dicellä oli paljon uudempi versio omassa sisäisessä testauksessa. Monet bugit mitä olivat tuossa open betassa oli jo korjattu.
Eli beta oli vain markkinointiväline jos sitä ei edes päivitetty. Mitäpä hyötyä mistään bugeistakaan ilmoittaa, nehän on voitu jo ehkä korjata?!
Palvelimien kuormituksen testaus on kyllä yksi vitsi. Se pelaajamäärä on ihan eri kun kaikki syökyy pelaamaan julkaisun yhteydessä (esim. Sim City)
02.04.2013 16:26
#24
Palvelimien kuormituksen testaus on kyllä yksi vitsi. Se pelaajamäärä on ihan eri kun kaikki syökyy pelaamaan julkaisun yhteydessä (esim. Sim City)
Kyllä siitä apua on. Saadaan testattua skaalassa x backendin toiminta, jolloin sitä on helpohko kasvattaa skaalaan y julkaisua varten.
Useimmiten vain ongelma on se, että niitä palvelimia ei hankita tarpeeksi, jolloin tulee ruuhkaa. Ei se ole muusta ku palvelinkapasiteetista kiinni, järjestelmät tavallisesti toimii kyllä.
<<12>>