BC2 - bugi- ja kehitysehdotusketju
Yleisestä toivomuksesta: ketju, johon voit ilmoittaa bugit joihin olet Battlefield: Bad Company 2:ssa törmännyt sekä mieleen tulleet kehitysehdotukset, millä peliä saisi sisällöltään tai ominaisuuksiltaan kehitettyä paremmaksi.
Asiallinen palaute välitetään DICE:lle tulevia päivityksiä varten.
Ennen uusien bugi/kehitysehdotusten lisäämistä katso alla olevasta listasta, onko kyseiset asiat jo mainittu!
Bugit:
Kehitysehdotukset:
Asiallinen palaute välitetään DICE:lle tulevia päivityksiä varten.
Ennen uusien bugi/kehitysehdotusten lisäämistä katso alla olevasta listasta, onko kyseiset asiat jo mainittu!
Bugit:
- Jos saa 2 kultatähteä, niin saa vain toisesta pisteet. Ja sama homma on ainakin "Paras squad -pinssin" ja "paras pelaaja -pinssin" kanssa jos saa molemmat, niin saa vain 200 pistettä vaikka pitäisi saada 400
- Joihinkin ikkunoihin jumittuu ja vapaaksi pääsee tuhoamalla ikkunankarmin
- Kun nakkaa talon ullakolla naden tai ampuu 40mm kranun johonkin nurkkaan (missä lattia, katto ja seinä kohtaavat, niin ei tule räjähdystä
- Naatit tekevät harvoin damagea taloihin
- Yksinpelissä joskus kartta pitää aloittaa alusta, koska peli kaatuu, kun jatkaa karttaa
- Helikopterin lentäjän kuvakulmasta kyydissä olevan pää tulee lasin läpi
- Tikkaiden kiipeäminen on välillä melko bugista
- Joskus kun hyppää korkealta alas, niin kuvakulma menee niinkuin olisi pronessa ja näkyy maan läpi sinne alas ja kamera nousee takaisin normaaliin asentoon
- Hajoaminen viiveellä
- Kun rupeaa lataamaan asetta ja kiipeää tikkaat, niin samalla ase latautuu
- Aseiden latausanimaatiot ovat pidemmät kuin todelliset latausajat
- Laguna Presassa helikopterin raadon sisälle pääsee ( http://www.youtube.com/watch?v=fRH8Ryd1Cy0 )
- Hardcoressa MG36:den punapistetähtäimestä puuttuu se piste
- MG36:seen ei voi ottaa muita tähtäimiä
- White Passissa yhden talon lattian läpi näkyy lunta
- Joskus juokset portaiden läpi
- Marksman headshotit ovat randomeita, ne ovat vaikka toisessa threadissa väitettiin toista
- Välillä vihun näkee maan läpi
- Kuolinanimaatio firstpersonissa kusee
- UAV:tä ja Kopteria ei saa saman aikaan invert- tai noninvert- mouselle, asetuksia pitää vaihtaa jatkuvasti mikä yleensä saa tiimiläiset ulos kopterista tai sitten kaveri ampuu UAV:n konsolista alas
- Hitboxit ovat vieläkin päin v-tä, tosin ei enää niin paljoa
- Kranaatti ei räjähdä jos sen painaa F:ää 2 sekunttia ennen kuin kuolee
- C4 ei räjähdä, jos kuolet juuri sen jälkeen kun animaatio näyttää painavansa triggeriä
- Puukko ei aina tapa vaikka verta uhrista lentääkin
- Arica Harborin laivaa ei olla vieläkään korjattu
- Toisen stationary MG:n lasista ei vieläkään näe dx9-käyttäjät
- Peli joskus kaatuu työpöydälle menemällä
- Jos vaihdat kittiä ottamalla sen maasta, et saa pojoja statseihin tulevista tapoista/pisteistä
- DirectX 9:n käyttäjillä on välähtäviä näkymättömiä aitoja missä tahansa laivaobjektissa
- Autobalance kusee
- Joskus kuoltaessa mapin kuva katoaa (ainakin HC:ssa), ja joudut valita randomisti itsellesi paikan tietämättä mitä siellä tapahtuu
Kehitysehdotukset:
- Rautatähtäimet kaikkiin aseisiin
- Haulikoiden crosshair normaaliksi rastiksi eikä epäkäytännöllinen ympyrä
- Punapiste ja 4x scope G3:lle ja M14:lle
- Sensor minen tilalle valittavaksi claymore
- 870MCS haulikon damage pienemmäksi kuin Spas12
- Firemoodin vaihto
- M93R pislaa tehokkaammaksi, vierestä ammuttuna lippaallinen mahaan -> ei tappoa
- Kaikki mapit kaikkiin pelimuotoihin
- Ainakin pimeä yömappi (paljon pimeämpi kuin Nelson Bay, eikä talvi)
- Lipunvaltausindikaattori parempaan ja helpommin huomattavaan kohtaan
- Hardcoressa mapin näkee, kun painaa scoreboard-näppäintä (ja varmaankin kun painaa kartta-näppäintä)
- Laajempia Conquest-karttoja, nykyiset mapit ovat melko putkimaisia ja jokainen lippu on peräkkäin (Ei todellakaan tunnu Battlefieldilta)
- Helikopterien pitäisi räjähtää välittömästi jos ampuu ohjaamoon ja ruveta pyörimään jos osuu perään
- Assaultille naatinheittimen tilalle mahdollisuus valita C4
- Serverbrowseriin hakufiltteri hardcorelle
- Helikopterin 2. paikalle alternate weapon perkkiä käyttävälle TV-Missile (samanlainen kuin BF2)
- 2 eri nappia kitin vaihtamiselle ja uselle (Rushissa aina on laatikon ympärillä aseita ja vahingossa noukkii aseen)
- Omat räjähteet pitäisi pystyä poimimaan
- M-Comien korjaaminen repair toolilla, kun se on ottanut damagea
- Mahdollisuus rajottaa recon-kittiä Rush pelimuodon hyökkääjillä
- Jotain unlockeja 40mm lisäksi
- Snipulle noscopesta jotai extrapojoi.
- Jos käyttää helikopterissa V ALT W perkkiä, niin sen ohjuksen pitäisi ilman lukitusta mennä sinne mihin tähtää, eikä ampua sellasta roikkua.
Aihetta on muokattu: 04.04.2010 14:32 Ylläpitäjä
MAINOS
MAINOS
Vulc4n sanoo:
servulistasta pitäs korjata se vain punkbusterilla olevien servujen haku koska kun valitsee sen niin se etsii vain servuja joilla EI ole pb käytössä
servulistaan myös jonkinlainen muisti joka muistaa viimeksi haetut serverit ettei tarvitsisi hakea aina uudestaan
assaultriflet tuntuu jotenkin alitehoisilta
servulistasta pitäs korjata se vain punkbusterilla olevien servujen haku koska kun valitsee sen niin se etsii vain servuja joilla EI ole pb käytössä
servulistaan myös jonkinlainen muisti joka muistaa viimeksi haetut serverit ettei tarvitsisi hakea aina uudestaan
assaultriflet tuntuu jotenkin alitehoisilta
servuhakuun filtteriksi myös hc-mode
Tuota ku pohdittu singon paukuttelua ja kranujen lentelyä pelissä vähä liiankin kanssa.
Ni sen asianhan saatta korjata ku laittaa Friendly Firen päälle. Silloin ei varmaan ammuttas niin sokkona niitä. ku ropisis niit miinus pisteit??
Tai lataus aikaa pitemmäksi nois räjähtävis amuksis..
Epäilen et jossain oikees sodas metästetään vihollisii singon avulla? Et eiköhän ne oo oikeasti tarkotettu tuhoamista varten??? u Know..
Ni sen asianhan saatta korjata ku laittaa Friendly Firen päälle. Silloin ei varmaan ammuttas niin sokkona niitä. ku ropisis niit miinus pisteit??
Tai lataus aikaa pitemmäksi nois räjähtävis amuksis..
Epäilen et jossain oikees sodas metästetään vihollisii singon avulla? Et eiköhän ne oo oikeasti tarkotettu tuhoamista varten??? u Know..
Viestiä on muokattu: 11.04.2010 12:07
Juppeli sanoo:
Tuota ku pohdittu singon paukuttelua ja kranujen lentelyä pelissä vähä liiankin kanssa.
Ni sen asianhan saatta korjata ku laittaa Friendly Firen päälle. Silloin ei varmaan ammuttas niin sokkona niitä. ku ropisis niit miinus pisteit??
Tai lataus aikaa pitemmäksi nois räjähtävis amuksis..
Epäilen et jossain oikees sodas metästetään vihollisii singon avulla? Et eiköhän ne oo oikeasti tarkotettu tuhoamista varten??? u Know..
Tuota ku pohdittu singon paukuttelua ja kranujen lentelyä pelissä vähä liiankin kanssa.
Ni sen asianhan saatta korjata ku laittaa Friendly Firen päälle. Silloin ei varmaan ammuttas niin sokkona niitä. ku ropisis niit miinus pisteit??
Tai lataus aikaa pitemmäksi nois räjähtävis amuksis..
Epäilen et jossain oikees sodas metästetään vihollisii singon avulla? Et eiköhän ne oo oikeasti tarkotettu tuhoamista varten??? u Know..
Tämä ois hyvä juttu. Siinäkin mielessä että aivottomia conquest kämppisnipuja vois omatoimisesti ampumalla rajoittaa :D!! tämä tulis myös rajoittaan nuubituubinoboja ja kustaavikuninkaita.
Viestiä on muokattu: 11.04.2010 14:14
Kehitysehdotuksiin sen verran että toi friendly-fire sais olla automaattisesti päällä ellei sitä tarkoituksella käännetä pois.
Kranaatinheittimen ammus sais räjähtää aina vaikka ampuu viereenkin.
Kaikki rangaistukset suuremmiksi.
Henkilökohtaisesti eniten peli-iloa vie nuubtuubeilijat, singoissa latausaika on sen verran pitkä että se rajoittaa vähän niiden käyttöä perus-aseena.
Tällä hetkellä kaverin tappamisesta taitaa saada yhteensä -35 pistettä?
Se on mielestäni naurettavan vähän. Rangaistuksilla ei ole hirveästi merkitystä kun harvemmmin kavereita voi edes vahingoittaa.
Mutta kun se ff on päällä niin saa siinä silti ampua kaikki jotka liikkuu ja jää silti reilusti plussan puolelle pisteissä...
Perus-aseiden vahingot on mitä on, ja jos niille nyt jotain pitäis tehdä:
M60: noin 2xdamage muihin konekivääreihin verrattuna -> vähemmän vahinkoa
M93R: noin 2xvähemmän damagee peruspistooliinki verrattuna -> enemmän vahinkoa
T88S ja SVU: nykyisillä arvoillaan huonompia kuin m14 snipuna -> vähän säätöä
Kranaatinheittimen ammus sais räjähtää aina vaikka ampuu viereenkin.
Kaikki rangaistukset suuremmiksi.
Henkilökohtaisesti eniten peli-iloa vie nuubtuubeilijat, singoissa latausaika on sen verran pitkä että se rajoittaa vähän niiden käyttöä perus-aseena.
Tällä hetkellä kaverin tappamisesta taitaa saada yhteensä -35 pistettä?
Se on mielestäni naurettavan vähän. Rangaistuksilla ei ole hirveästi merkitystä kun harvemmmin kavereita voi edes vahingoittaa.
Mutta kun se ff on päällä niin saa siinä silti ampua kaikki jotka liikkuu ja jää silti reilusti plussan puolelle pisteissä...
Perus-aseiden vahingot on mitä on, ja jos niille nyt jotain pitäis tehdä:
M60: noin 2xdamage muihin konekivääreihin verrattuna -> vähemmän vahinkoa
M93R: noin 2xvähemmän damagee peruspistooliinki verrattuna -> enemmän vahinkoa
T88S ja SVU: nykyisillä arvoillaan huonompia kuin m14 snipuna -> vähän säätöä
Arctic sanoo:
Kehitysehdotuksiin sen verran että toi friendly-fire sais olla automaattisesti päällä ellei sitä tarkoituksella käännetä pois.
Tällä hetkellä kaverin tappamisesta taitaa saada yhteensä -35 pistettä?
Se on mielestäni naurettavan vähän. Rangaistuksilla ei ole hirveästi merkitystä kun harvemmmin kavereita voi edes vahingoittaa.
Perus-aseiden vahingot on mitä on, ja jos niille nyt jotain pitäis tehdä:
M60: noin 2xdamage muihin konekivääreihin verrattuna -> vähemmän vahinkoa
M93R: noin 2xvähemmän damagee peruspistooliinki verrattuna -> enemmän vahinkoa
Kehitysehdotuksiin sen verran että toi friendly-fire sais olla automaattisesti päällä ellei sitä tarkoituksella käännetä pois.
Tällä hetkellä kaverin tappamisesta taitaa saada yhteensä -35 pistettä?
Se on mielestäni naurettavan vähän. Rangaistuksilla ei ole hirveästi merkitystä kun harvemmmin kavereita voi edes vahingoittaa.
Perus-aseiden vahingot on mitä on, ja jos niille nyt jotain pitäis tehdä:
M60: noin 2xdamage muihin konekivääreihin verrattuna -> vähemmän vahinkoa
M93R: noin 2xvähemmän damagee peruspistooliinki verrattuna -> enemmän vahinkoa
Noissa samaa mieltä ja vielä sen verran, että friendly fire pitäisi olla kaikilla ranked servereillä, mutta ei todellakaan tuota, että kranunheittimen naatti räjähtäisi heti. Eivät taida oikeastikaan heti räjähtää (?).
Onko tietoa onko ne vähentämässä ton m60 aseen tehoa? Kokeilin eilen ite pelata sillä, ja huh huh, ei mitään järkee siinä tehossa, tappoja tulee kyllä TODELLA paljon, mut ei siinä ollu mitään haastetta pelata/tappaa vihuja!
Niin ja ton nuubituubin rajottamista?
Just tuli toi uus uutinen kun kysyin...eli ei mitään.
Niin ja ton nuubituubin rajottamista?
Just tuli toi uus uutinen kun kysyin...eli ei mitään.
Viestiä on muokattu: 21.04.2010 18:30
M60 on nerfattu nytten, samalla laski parin muukin LMGn tehot. Samalla se carl gustav raketinheitin menetti tehoja, tiedä RPGstä
Kato tuosta jos englanti riittää
http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/04/21/ch-ch-ch-changes.aspx
Kato tuosta jos englanti riittää
http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/04/21/ch-ch-ch-changes.aspx
X0Pete sanoo:
M60 on nerfattu nytten, samalla laski parin muukin LMGn tehot. Samalla se carl gustav raketinheitin menetti tehoja, tiedä RPGstä
Kato tuosta jos englanti riittää
http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/04/21/ch-ch-ch-changes.aspx
M60 on nerfattu nytten, samalla laski parin muukin LMGn tehot. Samalla se carl gustav raketinheitin menetti tehoja, tiedä RPGstä
Kato tuosta jos englanti riittää
http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/04/21/ch-ch-ch-changes.aspx
40mm kranu ei tapa välillä edes rintaosumasta vaikka se räjähtää. Eli se on useless ase nykyään. Gustav on nyt pahempi kuin mitä se oli ennen patchausta. Sillä tappaa tankit nopeempaa ja jalkaväen myös. Unlock 3 singon ohjattavuutta on hankaloitettu todella paljon, kopua sillä ei varmaan saa enää ikinä maihin, kun tankkiinkin jo kohtalaisen kankeaa ohjata.
-Rushissa chargen defusaamisesta pitäisi saada enemmän pisteitä ja jos tapetaan kesken purkamisen, niin voisi saada jotain purkamisen yrityspisteitä.
-Ja planttimiseen enemmän pisteitä myös. Ehkä sitten hyökkääjien istuminen edes vähän laskisi.
-Teamkillistä pitäisi tulla paljon miinusta, eräs oma eilen (Gamingin servulla) tappoi minua ja revivasi heti perään ja sai näin pisteitä.
-Ja planttimiseen enemmän pisteitä myös. Ehkä sitten hyökkääjien istuminen edes vähän laskisi.
-Teamkillistä pitäisi tulla paljon miinusta, eräs oma eilen (Gamingin servulla) tappoi minua ja revivasi heti perään ja sai näin pisteitä.
Megastus sanoo:
Epäreilun latausajan vois tasoittaa rundin alkuun tulevalla minuutin pituisella odotusajalla? Mikä lie sen aiheuttaa, että joillakin lataa minuutin ja joillaki 5 sekunttia!?! Ei ainakaan konetehoista ole kiinni.
Epäreilun latausajan vois tasoittaa rundin alkuun tulevalla minuutin pituisella odotusajalla? Mikä lie sen aiheuttaa, että joillakin lataa minuutin ja joillaki 5 sekunttia!?! Ei ainakaan konetehoista ole kiinni.
Hmm..? Ati:n ohjaimet?
Itelläni oli vanha Ati,latausaika 1,14min. Kone vaihtui= tilalle Intelin i3 ja menee 14 sekan mappi. Ei varmaankaan tehoista kiinni.
No, siis ainakin se, että kun on Stationary AT:ssa ja kuolee, se kuva jää edelleen sellaiseksi eriväriseksi ja FoV jää siihen 55. Juuri ennen syntymää, kuva muuttuu normaaliksi. En oo kyllä ihan varma tosta FoV jutusta, kun se on saattanut muuten vain olla zoomattuna. Ja siis tämä on nähty ainakin kolme kertaa, eri mapeissa, eli ei ole sattumaa.
Mun mielestä se Gustavkin on ihan alitehokas, ei sekään ainakaan mulla ole miltei koskaan saanut ketään tapettua... Ja se noobtube ei koskaan tapa enää "seinän läpi", eli jos posauttaa sen seinän sitä jätkää päin. Liian heikoksi tehty, mun mielestä se oli ihan hyvä silloin alussa, mikä se olikin.
Intel i3 on prossu, eikä ATI valmista prossuja vaan näyttiksiä...
PaSilba sanoo:
40mm kranu ei tapa välillä edes rintaosumasta vaikka se räjähtää. Eli se on useless ase nykyään. Gustav on nyt pahempi kuin mitä se oli ennen patchausta. Sillä tappaa tankit nopeempaa ja jalkaväen myös. Unlock 3 singon ohjattavuutta on hankaloitettu todella paljon, kopua sillä ei varmaan saa enää ikinä maihin, kun tankkiinkin jo kohtalaisen kankeaa ohjata.
40mm kranu ei tapa välillä edes rintaosumasta vaikka se räjähtää. Eli se on useless ase nykyään. Gustav on nyt pahempi kuin mitä se oli ennen patchausta. Sillä tappaa tankit nopeempaa ja jalkaväen myös. Unlock 3 singon ohjattavuutta on hankaloitettu todella paljon, kopua sillä ei varmaan saa enää ikinä maihin, kun tankkiinkin jo kohtalaisen kankeaa ohjata.
Mun mielestä se Gustavkin on ihan alitehokas, ei sekään ainakaan mulla ole miltei koskaan saanut ketään tapettua... Ja se noobtube ei koskaan tapa enää "seinän läpi", eli jos posauttaa sen seinän sitä jätkää päin. Liian heikoksi tehty, mun mielestä se oli ihan hyvä silloin alussa, mikä se olikin.
Evottaja sanoo:
Hmm..? Ati:n ohjaimet?
Itelläni oli vanha Ati,latausaika 1,14min. Kone vaihtui= tilalle Intelin i3 ja menee 14 sekan mappi. Ei varmaankaan tehoista kiinni.
Hmm..? Ati:n ohjaimet?
Itelläni oli vanha Ati,latausaika 1,14min. Kone vaihtui= tilalle Intelin i3 ja menee 14 sekan mappi. Ei varmaankaan tehoista kiinni.
Intel i3 on prossu, eikä ATI valmista prossuja vaan näyttiksiä...
Viestiä on muokattu: 26.04.2010 07:15
gheeD sanoo:
Onko vieläkin se bugi jos saa 2x gold stareja samassa rundissa niin saa vaan toisesta pisteet?
Onko vieläkin se bugi jos saa 2x gold stareja samassa rundissa niin saa vaan toisesta pisteet?
IMO ainaki itellä ollu yli 10k total score kun saanut 2x. Pinnit/starit tulee välillä kaks kertaa, jos saat pinnin just ja kuolet ennenku se ehtii hävitä siitä ylhäältä, niin mukamas saat sen toisen kerran kun respawnaat ja rundin yhteenvedossa näät kaks, mut oot saanu vaan toisesta pisteet.
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.