BC2 - bugi- ja kehitysehdotusketju
Yleisestä toivomuksesta: ketju, johon voit ilmoittaa bugit joihin olet Battlefield: Bad Company 2:ssa törmännyt sekä mieleen tulleet kehitysehdotukset, millä peliä saisi sisällöltään tai ominaisuuksiltaan kehitettyä paremmaksi.
Asiallinen palaute välitetään DICE:lle tulevia päivityksiä varten.
Ennen uusien bugi/kehitysehdotusten lisäämistä katso alla olevasta listasta, onko kyseiset asiat jo mainittu!
Bugit:
Kehitysehdotukset:
Asiallinen palaute välitetään DICE:lle tulevia päivityksiä varten.
Ennen uusien bugi/kehitysehdotusten lisäämistä katso alla olevasta listasta, onko kyseiset asiat jo mainittu!
Bugit:
- Jos saa 2 kultatähteä, niin saa vain toisesta pisteet. Ja sama homma on ainakin "Paras squad -pinssin" ja "paras pelaaja -pinssin" kanssa jos saa molemmat, niin saa vain 200 pistettä vaikka pitäisi saada 400
- Joihinkin ikkunoihin jumittuu ja vapaaksi pääsee tuhoamalla ikkunankarmin
- Kun nakkaa talon ullakolla naden tai ampuu 40mm kranun johonkin nurkkaan (missä lattia, katto ja seinä kohtaavat, niin ei tule räjähdystä
- Naatit tekevät harvoin damagea taloihin
- Yksinpelissä joskus kartta pitää aloittaa alusta, koska peli kaatuu, kun jatkaa karttaa
- Helikopterin lentäjän kuvakulmasta kyydissä olevan pää tulee lasin läpi
- Tikkaiden kiipeäminen on välillä melko bugista
- Joskus kun hyppää korkealta alas, niin kuvakulma menee niinkuin olisi pronessa ja näkyy maan läpi sinne alas ja kamera nousee takaisin normaaliin asentoon
- Hajoaminen viiveellä
- Kun rupeaa lataamaan asetta ja kiipeää tikkaat, niin samalla ase latautuu
- Aseiden latausanimaatiot ovat pidemmät kuin todelliset latausajat
- Laguna Presassa helikopterin raadon sisälle pääsee ( http://www.youtube.com/watch?v=fRH8Ryd1Cy0 )
- Hardcoressa MG36:den punapistetähtäimestä puuttuu se piste
- MG36:seen ei voi ottaa muita tähtäimiä
- White Passissa yhden talon lattian läpi näkyy lunta
- Joskus juokset portaiden läpi
- Marksman headshotit ovat randomeita, ne ovat vaikka toisessa threadissa väitettiin toista
- Välillä vihun näkee maan läpi
- Kuolinanimaatio firstpersonissa kusee
- UAV:tä ja Kopteria ei saa saman aikaan invert- tai noninvert- mouselle, asetuksia pitää vaihtaa jatkuvasti mikä yleensä saa tiimiläiset ulos kopterista tai sitten kaveri ampuu UAV:n konsolista alas
- Hitboxit ovat vieläkin päin v-tä, tosin ei enää niin paljoa
- Kranaatti ei räjähdä jos sen painaa F:ää 2 sekunttia ennen kuin kuolee
- C4 ei räjähdä, jos kuolet juuri sen jälkeen kun animaatio näyttää painavansa triggeriä
- Puukko ei aina tapa vaikka verta uhrista lentääkin
- Arica Harborin laivaa ei olla vieläkään korjattu
- Toisen stationary MG:n lasista ei vieläkään näe dx9-käyttäjät
- Peli joskus kaatuu työpöydälle menemällä
- Jos vaihdat kittiä ottamalla sen maasta, et saa pojoja statseihin tulevista tapoista/pisteistä
- DirectX 9:n käyttäjillä on välähtäviä näkymättömiä aitoja missä tahansa laivaobjektissa
- Autobalance kusee
- Joskus kuoltaessa mapin kuva katoaa (ainakin HC:ssa), ja joudut valita randomisti itsellesi paikan tietämättä mitä siellä tapahtuu
Kehitysehdotukset:
- Rautatähtäimet kaikkiin aseisiin
- Haulikoiden crosshair normaaliksi rastiksi eikä epäkäytännöllinen ympyrä
- Punapiste ja 4x scope G3:lle ja M14:lle
- Sensor minen tilalle valittavaksi claymore
- 870MCS haulikon damage pienemmäksi kuin Spas12
- Firemoodin vaihto
- M93R pislaa tehokkaammaksi, vierestä ammuttuna lippaallinen mahaan -> ei tappoa
- Kaikki mapit kaikkiin pelimuotoihin
- Ainakin pimeä yömappi (paljon pimeämpi kuin Nelson Bay, eikä talvi)
- Lipunvaltausindikaattori parempaan ja helpommin huomattavaan kohtaan
- Hardcoressa mapin näkee, kun painaa scoreboard-näppäintä (ja varmaankin kun painaa kartta-näppäintä)
- Laajempia Conquest-karttoja, nykyiset mapit ovat melko putkimaisia ja jokainen lippu on peräkkäin (Ei todellakaan tunnu Battlefieldilta)
- Helikopterien pitäisi räjähtää välittömästi jos ampuu ohjaamoon ja ruveta pyörimään jos osuu perään
- Assaultille naatinheittimen tilalle mahdollisuus valita C4
- Serverbrowseriin hakufiltteri hardcorelle
- Helikopterin 2. paikalle alternate weapon perkkiä käyttävälle TV-Missile (samanlainen kuin BF2)
- 2 eri nappia kitin vaihtamiselle ja uselle (Rushissa aina on laatikon ympärillä aseita ja vahingossa noukkii aseen)
- Omat räjähteet pitäisi pystyä poimimaan
- M-Comien korjaaminen repair toolilla, kun se on ottanut damagea
- Mahdollisuus rajottaa recon-kittiä Rush pelimuodon hyökkääjillä
- Jotain unlockeja 40mm lisäksi
- Snipulle noscopesta jotai extrapojoi.
- Jos käyttää helikopterissa V ALT W perkkiä, niin sen ohjuksen pitäisi ilman lukitusta mennä sinne mihin tähtää, eikä ampua sellasta roikkua.
Aihetta on muokattu: 04.04.2010 14:32 Ylläpitäjä
MAINOS
MAINOS
Ajattelin, Olisiko mahdollista välittää nämä ideat DICE:lle tai järjestää äänestys gaming.fi:ssä. Bc2-Kit Assault ja ase M4 ei ole pelin kuvan mukainen, joten olisikin hienoa jos saataisiin esim äänestys siittä että tulisiko M4 aseessa olla pidempi(näkyvillä) oleva piippu. "Paljon ovat moittineet katkenneen näköistä asetta"!Pelistä löytyy niin sanottu livävaruste assaultkitille kuin "Grip" siltikään sitä ei pelissä näe + valinnainen silencer,olisivat hyvä lisäys. Lisäksi Fov-scalen säätö olisi monen toive ainakin omassa peliporukassani. Huomasin myös bugin joka vaivaa, options-> MOUSE ACCELERATION ei pysy päällä vaan se täytyy aina laittaa pelattaessa uudestaan. Minä ja moni muu varmasti kiitollisia jos ehdotus DICEN:n tietoon/äänestykseen.
Viestiä on muokattu: 29.12.2010 15:48
Hyvä idea, ja jos M1 Garandiin saataisiin se kranun heitin mikä on 1943:sessa vaikka assaultille ja ehkä muillekkin ja mikä tää http://www.battlefieldbadcompany2.com/game-info?p=gadget&i=ul_bay M1 Bayonette on?, miten sen saa? ja kuuluisiko sen olla puukon tilalla kun käyttää M1 Garandia?
No voisvat vaikka testata testata ennen julkaisua. Pelata Luomis porukalla Monta rundia täydellä serverillä ennen kun laittavat pelit myyntiin. Ei tarvis tulla näin useaan tahtiin uusia pelejä kun yhtä peliä ei saada valmiiksi ennen julkaisua (PC/KONSOLIT). Tietty peleistä tulee aina bugeja ilmi kun niitä pelaa, mut on toi aika kova vauhti dicellä kun niitä tulee melkeen kahen vuoden välein tai vuoden välein. Toivottavasti BF3:sta on sitten testattu,testattu tarpeeksi. Pleikalla vieläkin statsit bugaa YMS. Että kehitettävää on?! Eli miksi myydä puoliiksi valmiita pelejä. Mut ei se mitään ostan ne kummiskin ja pelaan :) . ps Vaikka kitisen :D
Viestiä on muokattu: 14.01.2011 21:44
INSOMiK sanoo:
Siis, häh!? Haulikon saat slugeilla ampumaan perkuleen kauas.
virtua@l kill3r sanoo:
haulikoille pitempi range ois hyvä. ei ne metsästäjätkää iha 5 m päästä niitä lintuja ammu.....
haulikoille pitempi range ois hyvä. ei ne metsästäjätkää iha 5 m päästä niitä lintuja ammu.....
Siis, häh!? Haulikon saat slugeilla ampumaan perkuleen kauas.
niin no ei ne linnut oo mitää ihmisiin verrattavaa, muutama hauli kun osuu niin vainaa on lintu.
INSOMiK sanoo:
Siis, häh!? Haulikon saat slugeilla ampumaan perkuleen kauas.
juu mutta haulikolla iha hauleillaki vois olla pitempi kantama ku aina joutuu pislaan vaihtamaa jos vihu vähänki kauempana :D virtua@l kill3r sanoo:
haulikoille pitempi range ois hyvä. ei ne metsästäjätkää iha 5 m päästä niitä lintuja ammu.....
haulikoille pitempi range ois hyvä. ei ne metsästäjätkää iha 5 m päästä niitä lintuja ammu.....
Siis, häh!? Haulikon saat slugeilla ampumaan perkuleen kauas.
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.